SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Savaş değil barış olsun!
Karadeniz
Savaş değil barış olsun!

Trabzonlu Miniklerden anlamlı mesaj.

22 Ekim 2012, 09:51
Zeki Yavru formayı kaptı
Spor
Zeki Yavru formayı kaptı

Trabzonspor'un genç sağ beki Zeki Yavru Beşiktaş maçında formayı kaptı.

21 Ekim 2012, 19:24
İğneyle çıktı 1967'yi attı!
Spor
İğneyle çıktı 1967'yi attı!

Trabzonspor'un Slovak oyuncsu Marek Sapara, serum tedavisi görüp iğne olarak Beşiktaş karşısında görev aldı.

21 Ekim 2012, 19:22
Hayvanlar için kafese girdi!
Karadeniz
Hayvanlar için kafese girdi!

Trabzon Hayvanları Koruma ve Yaşatma Derneği üyeleri, hayvanlar için kafese girdi.

21 Ekim 2012, 17:17
Servisler kontak kapatıyor
Karadeniz
Servisler kontak kapatıyor

Trabzon’da bazı servis şoförleri haksızlığa uğradıklarını iddia ederek yarın kontak kapatacak.

21 Ekim 2012, 15:42
Bu fotoğraf kırdı geçirdi
Spor
Bu fotoğraf kırdı geçirdi

Trabzonspor’un iki yabancı oyuncusu Sol Bamba ve Henrique sosyal medyada paylaştıkları fotoğrafla bordo-mavili taraftarları güldürdü.

21 Ekim 2012, 12:38
İnönü'de yıkılmıyor
Spor
İnönü'de yıkılmıyor

Trabzonspor İstanbul’da Beşiktaş’a kaybetmiyor.

21 Ekim 2012, 09:46
Trabzonspor galibiyete uçtu
Spor
Trabzonspor galibiyete uçtu

Trabzonspor yarın deplasmanda Beşiktaş ile oynayacağı Spor Toto Süper Lig 8. hafta maçı için bugün öğle saatlerinde tarifeli uçakla İstanbul’a gitti.

20 Ekim 2012, 15:40
Trabzon'da zam protestosu
Karadeniz
Trabzon'da zam protestosu

Trabzon Şubeler Platformu üyeleri, doğalgaza ve elektriğe yapılan zamları protesto etti.

20 Ekim 2012, 14:56
Beşiktaş'la 114. randevu
Spor
Beşiktaş'la 114. randevu

Trabzonspor ile Beşiktaş, yarın yapacakları lig maçıyla birlikte 114. kez karşı karşıya gelecekler.

20 Ekim 2012, 10:43
Hentbolda rakip İzmir
Spor
Hentbolda rakip İzmir

Trabzonspor hentbol takımı ligin 5. haftasında İzmir Büyükşehir Belediyesi ile karşılaşacak.

20 Ekim 2012, 10:42
Fırtına siftah peşinde
Spor
Fırtına siftah peşinde

Trabzonspor ilk deplasman galibiyetini almak istiyor.

20 Ekim 2012, 10:35
Trabzonlu işçiler sınırda mahsur kaldılar
Karadeniz
Trabzonlu işçiler sınırda mahsur kaldılar

Trabzonlu işçilere Irak hükümeti geçiş izni vermeyince 5 gündür sınırda mahsur kaldılar.

20 Ekim 2012, 10:10
Maçka'da kaza: 2 ölü 3 yaralı
Karadeniz
Maçka'da kaza: 2 ölü 3 yaralı

Trabzon’da bugün akşam saatlerinde meydana gelen trafik kazasında ilk belirlemelere göre 2 kişi öldü, 3 kişi yaralandı.

19 Ekim 2012, 18:48
Ekmek arası sigara!
Karadeniz
Ekmek arası sigara!

Trabzon Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri il genelinde yaptığı denetimlerde çok sayıda gümrü

19 Ekim 2012, 18:35
Vakfıkebir'e Kazakistan'dan kardeş
Karadeniz
Vakfıkebir'e Kazakistan'dan kardeş

Trabzon’un Vakfıkebir ilçesi Kazakistan’ın Garakanda’ya bağlı Osakarof ilçesi ile kardeş şehir oldu.

19 Ekim 2012, 17:23
Trabzonspor son nefeste!
Spor
Trabzonspor son nefeste!

Trabzonspor basketbol takımı deplasmanda karşılaştığı Gelişim Koleji'ni 65-64 mağlup etmeyi başardı.

19 Ekim 2012, 16:54
Sera Gölü temizleniyor
Karadeniz
Sera Gölü temizleniyor

Trabzon'un en önemli turizm merkezlerinden Sera gölü çevresinde temizlik yapılıyor.

19 Ekim 2012, 10:49
İnönü'de zafere kaçış planı!
Spor
İnönü'de zafere kaçış planı!

Trabzonspor’da galibiyetten başka bir şey düşünülmüyor.

19 Ekim 2012, 09:57
Elektrik akımına kapıldı!
Karadeniz
Elektrik akımına kapıldı!

Trabzon'da bir kişi evindeki lambayı değiştirirken elektrik akımına kapıldı.

18 Ekim 2012, 16:21