SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

TS hentbolda Ankara deplasmanında
Spor
TS hentbolda Ankara deplasmanında

Trabzonspor hentbol takımı ligin 4. haftasında deplasmanda Büyükşehir Belediyesi Ankara Spor ile karşılaşacak.

14 Ekim 2012, 22:18
Eskrim Şampiyonası sona erdi
Spor
Eskrim Şampiyonası sona erdi

Trabzon’da düzenlenen Türkiye Büyükler Eskrim Şampiyonası sona erdi.

14 Ekim 2012, 16:54
TS potada sonunu getiremedi
Spor
TS potada sonunu getiremedi

Trabzonspor Basketbol takımı, Torku Selçuk Üniversitesi'ni ağırladı.

13 Ekim 2012, 19:34
Trabzonspor ter attı
Spor
Trabzonspor ter attı

Trabzonspor, Torpedo Kutasia ile oynadığı hazırlık maçını 1-0 kazandı.

13 Ekim 2012, 18:59
BÜYÜKŞEHİR YORUMLARI
Olaylar ve Yaşananlar
BÜYÜKŞEHİR YORUMLARI

Trabzon'un büyükşehir olması artık kesinleşti.

12 Ekim 2012, 09:13
TS A2 deplasmanda galip
Spor
TS A2 deplasmanda galip

Trabzonspr A2 takımı ligin 6. haftasında deplasmanda karşılaştığı Gençlerbirliği'ni 2-1 mağlup etti.

11 Ekim 2012, 22:29
Hacı adayları uğurlandı
Karadeniz
Hacı adayları uğurlandı

Trabzon'da hacı adayları kutsal topraklara uğurlandı.

11 Ekim 2012, 18:33
Vakfıkebir'de kaza: 1 Ölü!
Karadeniz
Vakfıkebir'de kaza: 1 Ölü!

Trabzon’un Vakfıkebir ilçesinde meydana gelen trafik kazasında bir kişi hayatını kaybetti.

11 Ekim 2012, 14:28
Trabzonspor hız kesmiyor
Spor
Trabzonspor hız kesmiyor

Trabzonspor, Beşiktaş ile oynayacağı maçın hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

11 Ekim 2012, 14:11
Sportif A.Ş. Genel Kurulu yapıldı
Spor
Sportif A.Ş. Genel Kurulu yapıldı

Trabzonspor Sportif Yatırım ve Futbol İşletmeciliği Ticaret A.Ş. Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı gerçekleştirildi.

10 Ekim 2012, 23:40
Shakhtar Donetsk maçı iptal!
Spor
Shakhtar Donetsk maçı iptal!

Trabzonspor'un oynanması planlanan Shakhtar Donetsk hazırlık müsabakası iptal edildi.

10 Ekim 2012, 14:57
Selin izleri siliniyor
Karadeniz
Selin izleri siliniyor

Trabzon’un Beşikdüzü ilçesinde dün yaşanan selin izleri siliniyor.

10 Ekim 2012, 13:26
Amatör kümede heyecan dorukta
Spor
Amatör kümede heyecan dorukta

Trabzon 1. Amatör Küme Bordo ve Mavi Grup’ta bugün birbirinden önemli 5 karşılaşma var .

10 Ekim 2012, 11:00
Beşiktaş'a odaklandık
Spor
Beşiktaş'a odaklandık

Trabzonspor’un Trabzonlu savunma oyuncusu Mustafa Yumlu, Beşiktaş’ı yeneceklerini söyledi.

10 Ekim 2012, 10:30
Taşlar yerine oturuyor
Spor
Taşlar yerine oturuyor

Trabzonspor’un efsane oyuncusu Ali Yavuz, Bordo-Mavili takımı Karadeniz’e değerlendirdi.

10 Ekim 2012, 10:27
TS'de Henrique sakatlandı!
Spor
TS'de Henrique sakatlandı!

Trabzonspor, Pazar günü deplasmanda Beşiktaş ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürdü.

09 Ekim 2012, 22:30
TS, Shakhtar Donetsk'le oynayacak
Spor
TS, Shakhtar Donetsk'le oynayacak

Trabzonspor Ukrayna’nın güçlü takımı Shakhtar Donetsk’le hazırlık maçı oynayacak.

09 Ekim 2012, 17:10
Giresun yolu kapandı!
Karadeniz
Giresun yolu kapandı!

Trabzon’da şiddetli yağış Karadeniz Sahil Yolu’nda ulaşımın durmasına neden oldu.

09 Ekim 2012, 14:33
Akçaabat'ta trafik kazası: 1 Ölü!
Karadeniz
Akçaabat'ta trafik kazası: 1 Ölü!

Trabzon’un Akçaabat ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 1 kişi hayatını kaybetti.

09 Ekim 2012, 14:03
Kurban kesimi için yeterlilik!
Karadeniz
Kurban kesimi için yeterlilik!

Trabzon Belediyesi, 'Kurban Kesimi Yeterlilik Sınavı’ düzenleyecek.

09 Ekim 2012, 13:56