SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Bursa hazırlıkları sürüyor
Spor
Bursa hazırlıkları sürüyor

Trabzonspor, Bursaspor maçı hazırlıklarını akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

23 Ekim 2012, 22:28
İşte Bursa maçı bilet fiyatları
Spor
İşte Bursa maçı bilet fiyatları

Trabzonspor'un 28 Ekim Pazar günü Bursaspor ile oynayacağı müsabakanın biletleri yarın (çarşamba) 11.00'de satışa sunulacak.

23 Ekim 2012, 18:07
TS A2 takımı berabere
Spor
TS A2 takımı berabere

Trabzonspor A2 takımı ligin 8. haftasında deplasmanda karşılaştığı Sivas Dört Eylül Belediyespor ile 2-2 berabere kaldı.

23 Ekim 2012, 18:04
Bayramlaşmaya esnafla başladı
Karadeniz
Bayramlaşmaya esnafla başladı

Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Büyük Sanayi Sitesi’ni ziyaret ederek esnafın Kurban Bayramı’nı kutladı.

23 Ekim 2012, 16:08
Sahte para operasyonu!
Karadeniz
Sahte para operasyonu!

Trabzon’da bir kişi Kurban Bayramı öncesi piyasaya sahte para sürmeye hazırlanırken yakalandı.

23 Ekim 2012, 15:59
Aydınlıkevler'de feci kaza!
Karadeniz
Aydınlıkevler'de feci kaza!

Trabzon'da dün akşam meydana gelen trafik kazasında 5 kişi yaralandı.

23 Ekim 2012, 12:01
Sapara kaçanlara üzgün
Spor
Sapara kaçanlara üzgün

Trabzonspor’un lig tarihindeki 1967’nci golünü Beşiktaş ağalarına yollayan Marek Sapara, kaybedilen puanlar nedeniyle üzgün olduğunu söyledi.

23 Ekim 2012, 11:58
Ocak yolcusu kalmasın!
Spor
Ocak yolcusu kalmasın!

Trabzonspor’da ikinci transfer dönemi sabırsızlıkla beklenmeye başlandı.

23 Ekim 2012, 10:11
Sahte paranın kurbanı olmayın
Karadeniz
Sahte paranın kurbanı olmayın

Trabzon Emniyet Müdürü Ertan Yavaş, vatandaşları uyardı.

23 Ekim 2012, 09:38
Bir gecede 40 bin TL’lik vurgun
Karadeniz
Bir gecede 40 bin TL’lik vurgun

Trabzon’da özel bir şirkete ait iş makinesi garajına gece giren hırsızlar 40 bin TL’lik vurgun yaptı.

23 Ekim 2012, 09:30
Bursa hazırlıkları başladı
Spor
Bursa hazırlıkları başladı

Trabzonspor, Bursaspor maçı hazırlıklarına akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla başladı.

22 Ekim 2012, 23:46
İşte kurban kesimi yapılacak yerler
Karadeniz
İşte kurban kesimi yapılacak yerler

Trabzon'da kurbanlık hayvanların satış ve kesim yerleri belirlendi.

22 Ekim 2012, 14:51
Trabzon'da bayram hazırlığı
Karadeniz
Trabzon'da bayram hazırlığı

Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık imsazı ile bir genelge yayımlandı.

22 Ekim 2012, 14:42
Büyükşehir gezileri başladı
Karadeniz
Büyükşehir gezileri başladı

Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Derecik AK Parti Belde Teşkilatı’nı ziyaret etti.

22 Ekim 2012, 13:28
Evlilik vaadiyle dolandırıldı!
Karadeniz
Evlilik vaadiyle dolandırıldı!

Trabzon’da bir kişi evlenmek vaadiyle Ağrı’dan gelen kadın tarafından dolandırıldığını iddia ederek şikayetçi oldu.

22 Ekim 2012, 13:25
Öğrenci servisi çözüm arıyor!
Karadeniz
Öğrenci servisi çözüm arıyor!

Trabzon’da yaklaşık 2 bin 500 öğrenci bugün okullarına gitmekte zorluk yaşadı.

22 Ekim 2012, 13:23
Savunma çıldırttı!
Spor
Savunma çıldırttı!

Trabzonspor’un savunması dün akşam saç baş yoldurdu.

22 Ekim 2012, 10:15
Sapara'dan sevgilerle
Spor
Sapara'dan sevgilerle

Trabzonspor forması altında ilk golünü attı.

22 Ekim 2012, 10:13
Ne İdmangücü ne Yomra
Spor
Ne İdmangücü ne Yomra

Trabzon derbisinde iki temsilcimizde sahadan bir puanla ayrıldı.

22 Ekim 2012, 09:59
Kurbanları siz kesin biz dağıtalım
Karadeniz
Kurbanları siz kesin biz dağıtalım

Trabzon Yaşlıları koruma Derneği Başkanı Perihan Büyükçulha, kurban bayramı öncesi hayırseverlere çağrıda bulundu.

22 Ekim 2012, 09:53