SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

TS A2, Samsun'u farklı geçti
Spor
TS A2, Samsun'u farklı geçti

Trabzonspor A2 takımı ligin 22. haftasında deplasmanda karşılaştığı Samsunspor'u 3-0 mağlup etti.

26 December 2012, 18:09
Güneş, ismi verilen kütüphaneyi açtı
Spor
Güneş, ismi verilen kütüphaneyi açtı

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, İstanbul Esenler'de kendi adını taşıyan kütüphanenin açılış törenine katıldı.

26 December 2012, 16:26
Hurdalar kaldırılıyor
Karadeniz
Hurdalar kaldırılıyor

Trabzon Belediyesi, Sanayi sitelerin çevresi ve yol kenarlarına gelişigüzel bırakan hurdaları kaldırıyor.

26 December 2012, 14:28
Trabzon'da uyuşturucu operasyonu!
Karadeniz
Trabzon'da uyuşturucu operasyonu!

Trabzon’da bir araçta yapılan aramada, yaklaşık 1 kilograma yakın kubar esrar ele geçirildi.

26 December 2012, 14:25
İşte kampın maç saatleri!
Spor
İşte kampın maç saatleri!

Trabzonspor'un Antalya’da gerçekleştirecek olan TUTTUR.COM CUP 2013 Turnuvası’nda oynayacağı maçların saatleri belli oldu.

26 December 2012, 13:16
Vittek ve Cech Sivas yolunda
Spor
Vittek ve Cech Sivas yolunda

Trabzonspor'un kulüp bulmasını söylediği oyuncular.

26 December 2012, 09:18
Yapma be Başkan!
Spor
Yapma be Başkan!

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, yine şaşırtıcı açıklamalar yaptı.

26 December 2012, 09:15
YÖK yasa tasarısına protesto
Karadeniz
YÖK yasa tasarısına protesto

Trabzon Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Öğrenci Kolektifi üyesi bir grup öğrenci, yürüyüş düzenleyerek YÖK Yasa Tasarısı’nı protesto etti.

25 December 2012, 14:45
Devrenin en az gol yiyeni Trabzon
Spor
Devrenin en az gol yiyeni Trabzon

Trabzonspor ligin ilk devresi sonunda en az gol yiyen ekip olmayı başardı.

25 December 2012, 11:39
Galatasaray'ı elimizden kaçırdık
Spor
Galatasaray'ı elimizden kaçırdık

Trabzonspor Genel Sekreteri Hasan Yener, Galatasaray'ı ellerinden kaçırdıklarını söyledi.

25 December 2012, 09:23
Bahane üretmeye gelmedim
Spor
Bahane üretmeye gelmedim

Trabzonspor Basketbol Takımının Baş Antrenörü Hasan Özmeriç bugün Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde bir basın toplantısı düzenledi.

24 December 2012, 16:23
Kız Yurdu için protokol
Karadeniz
Kız Yurdu için protokol

Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık ile Yeşilyurt ailesi arasında Of'ta yaptırılacak olan Kız Öğrenci Yurdu'nun protokolünü imzalandı.

24 December 2012, 14:28
Trabzon geçen yıl ile aynı
Spor
Trabzon geçen yıl ile aynı

Trabzonspor’da geçtiğimiz sezonda buyana değişen bir şey olmadı.

24 December 2012, 14:13
En çok görev alan Zokora
Spor
En çok görev alan Zokora

Trabzonspor'da devre sonu itibariyle en çok sahada kalan oyuncu Didier Zokora oldu.

24 December 2012, 13:30
Trabzon 7. tamamladı
Spor
Trabzon 7. tamamladı

Trabzonspor Spor Toto Süper Lig’in ilk devresini 24 puanla 7. sırada tamamladı.

24 December 2012, 11:18
Avni Aker başına yıkıldı!
Spor
Avni Aker başına yıkıldı!

Trabzonspor taraftarı Burak Yılmaz'a adeta ateş püskürdü.

24 December 2012, 10:22
27 puan kayıp!
Spor
27 puan kayıp!

Trabzonspor ligin ilk yarısında topladığı puandan çok puan kaybetti.

24 December 2012, 10:12
Bu farkı kapatabilecek bir takımız
Spor
Bu farkı kapatabilecek bir takımız

Trabzonsporlu Giray Kaçar, Galatasaray karşısında kelitelerini gösterdiklerini söylerken, puan farkını kapatabileceklerini söyledi.

23 December 2012, 21:43
Galatasaray'dan daha iyiydik
Spor
Galatasaray'dan daha iyiydik

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş Galatasaray beraberliğinin ardından konuştu.

23 December 2012, 21:38
Şener yine maça gelmedi!
Spor
Şener yine maça gelmedi!

Trabzonspor'da Kulüp Başkanı Sadri Şener Galatasaray karşılaşmasına gelmedi.

23 December 2012, 21:15