SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Potada rakip Gelişim Koleji
Spor
Potada rakip Gelişim Koleji

Trabzonspor Basketbol takımı ligin 3. haftasında yarın (cuma) Gelişim Koleji’yle karşılaşacak.

18 Ekim 2012, 11:49
Bu sevda bitmez!
Spor
Bu sevda bitmez!

Trabzon'dan İrlanda'ya dostluk köprüsü

18 Ekim 2012, 10:19
Zafer bizim olacak
Spor
Zafer bizim olacak

Trabzonspor’un genç yeteneği Soner Aydoğdu: Beşiktaş geçilecek.

18 Ekim 2012, 10:18
Beşiktaş hazırlıkları sürüyor
Spor
Beşiktaş hazırlıkları sürüyor

Trabzonspor'da Beşiktaş hazırlıkları aralıksız devam ediyor.

17 Ekim 2012, 22:48
Trabzon'da şok hırsızlık!
Karadeniz
Trabzon'da şok hırsızlık!

Trabzon’da B.A. adlı vatandaşın gezmek üzere ayrıldığı evine giren hırsızlar 30 bin lira değerinde nakit para ve müvecheri alarak kayıplara karıştılar

17 Ekim 2012, 15:00
Dolmabahçe'de fırtına esecek!
Spor
Dolmabahçe'de fırtına esecek!

Trabzonspor’da Beşiktaş maçı öncesi seferberlik ilan edildi.

17 Ekim 2012, 10:12
Limanda feci kaza: 1 Ölü!
Karadeniz
Limanda feci kaza: 1 Ölü!

Trabzon Limanı'nda geri manevra yapan TIR'ın altında kalan kişi, hayatını kaybetti.

16 Ekim 2012, 16:52
Şehit Babası isyan etti!
Karadeniz
Şehit Babası isyan etti!

Trabzonlu şehit Piyade Er Onur Fikret Dülger’in babası Zekai Fırat Dülger isyan etti.

16 Ekim 2012, 15:02
Açık Öğretim kuyruğu!
Karadeniz
Açık Öğretim kuyruğu!

Trabzon'da Açık Öğretim Fakültesi (AÖF) kayıtlarını yaptırmak ve yeniletmek isteyenler, öğrenci kayıt bürosu önünde uzun kuyruklar oluşturdu.

16 Ekim 2012, 14:19
Extasy operasyonu!
Karadeniz
Extasy operasyonu!

Trabzon’da polis ekiplerin yaptıkları çalışmada çok sayıda extasy hapı ile bir miktar kubar esrar ele geçirildi.

16 Ekim 2012, 12:30
Haçkalıbaba'da yönetim değişiyor
Karadeniz
Haçkalıbaba'da yönetim değişiyor

Trabzon'un Akçaabat ilçesinde bulunan Haçkalıbaba Devlet Hastanesi'nin yönetimi değişiyor.

16 Ekim 2012, 10:57
Kanuni moral oldu
Spor
Kanuni moral oldu

Trabzon Kanunispor, güçlü rakibi Hacettepe karşısında aldığı galibiyetle moral buldu.

16 Ekim 2012, 10:04
TS hentbolda Ankara'ya mağlup
Spor
TS hentbolda Ankara'ya mağlup

Trabzonspor Hentbol takımı ligin 4. haftasında deplasmanda karşılaştığı Büyükşehir Belediyesi Ankara Spor'a 30-24 mağlup oldu.

15 Ekim 2012, 23:36
TS A2 Ankara'yı rahat geçti
Spor
TS A2 Ankara'yı rahat geçti

Trabzonspor A2 takımı ligin 7. haftasında konuk ettiği Ankaraspor’u 2-0 mağlup etti.

15 Ekim 2012, 18:10
Akyazı'da 2 genç boğuldu!
Karadeniz
Akyazı'da 2 genç boğuldu!

Trabzon’un Akyazı sahilinde 2 genç denizde boğularak hayatını kaybetti.

15 Ekim 2012, 16:06
Yayla dönüşü kaza: 2 Yaralı!
Karadeniz
Yayla dönüşü kaza: 2 Yaralı!

Trabzon’da yayla dönüşü uçuruma yuvarlanan araçta 2 kişi yaralandı.

15 Ekim 2012, 14:29
Dünü izinli geçirdiler
Spor
Dünü izinli geçirdiler

Trabzonspor’da Kutaisi ile oynanan hazırlık maçı sonrası oyuncular 1 gün izin yaptı.

15 Ekim 2012, 10:49
Rakip FC Okzhetpes
Spor
Rakip FC Okzhetpes

Trabzonspor'un oynayacağı dostluk maçındaki rakibi değişti.

15 Ekim 2012, 10:45
Ferhat: "Asla pes etmem"
Spor
Ferhat: "Asla pes etmem"

Trabzonspor’da bu sezon formaya hasret kalan oyunculardan olan Ferhat Öztorun, mücadeleden vazgeçmiyor.

15 Ekim 2012, 10:37
Erkuloğlu gitti geldi
Spor
Erkuloğlu gitti geldi

Trabzonspor Basketbol takımında istifa krizi yaşandı.

15 Ekim 2012, 10:08