SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Trabzon'da ilginç hırsızlık!
Karadeniz
Trabzon'da ilginç hırsızlık!

Trabzon'da kimliği belirlenemeyen bir şahıs ilginç bir hırsızlık yaptı.

17 Kasım 2012, 11:08
Adaletsiz karar mağdur etti
Karadeniz
Adaletsiz karar mağdur etti

Trabzon’un Araklı ilçesi minibüs şoförleri mağdur olduklarını belirterek isyan etti.

17 Kasım 2012, 10:09
Takım olabilmek için sonuçlar önemli
Spor
Takım olabilmek için sonuçlar önemli

Trabzonspor’un kaptanı, ligde üst sıralarla arada fazla puan farkı olmadığını belirtti.

17 Kasım 2012, 09:50
Sıra bana geldi
Spor
Sıra bana geldi

Trabzonspor’da henüz golü bulunmayan Janko, Ordu maçına özel olarak hazırlanıyor.

17 Kasım 2012, 09:40
Alanzinho Eskişehir'e Alper Trabzonspor'a
Spor
Alanzinho Eskişehir'e Alper Trabzonspor'a

Trabzonspor sezon başında Kırmızı-Siyahlılar’a sunduğu takas teklifini yineleyecek.

17 Kasım 2012, 09:36
Yüksek motivasyon!
Spor
Yüksek motivasyon!

Trabzonspor’da Orduspor maçı öncesi yapılan idmanlar neşe içinde geçiyor.

17 Kasım 2012, 09:32
Ordu'dan zaferle dönmeliyiz
Spor
Ordu'dan zaferle dönmeliyiz

Trabzonspor’da kritik maç öncesi galibiyet yemini yapıldı.

17 Kasım 2012, 09:30
TS'de Ordu hazırlıkları sürüyor
Spor
TS'de Ordu hazırlıkları sürüyor

Trabzonspor, Orduspor maçı hazırlıklarını bu akşam yaptığı antrenmanla sürdürdü.

16 Kasım 2012, 18:47
Hentbolda Çankaya deplasmanı
Spor
Hentbolda Çankaya deplasmanı

Trabzonspor hentbol takımı Çankaya Belediyesi ANKA ile karşılaşacak.

16 Kasım 2012, 16:05
Bütçe yatırımları görüşülüyor
Karadeniz
Bütçe yatırımları görüşülüyor

Trabzon’un büyükşehir statüsü kazanmasının ardından yasa gereği kapanacak olan İl Genel Meclisi ve İl Özel İdaresi 2013 yılı bütçe yatırımlarını görüş

16 Kasım 2012, 16:03
TS gerekçeli kararı bekliyor!
Spor
TS gerekçeli kararı bekliyor!

Trabzonspor Başkanı, gerekçeli karar ellerine ulaştıktan sonra değerlendirme yapacaklarını söyledi.

16 Kasım 2012, 16:00
Sürmene'de feci kaza: 1 Ölü!
Karadeniz
Sürmene'de feci kaza: 1 Ölü!

Trabzon'un Sürmene ilçesinde meydana gelen trafik kazasında genç kız hayatını kaybetti.

16 Kasım 2012, 15:53
2013 performans programı kabul edildi
Karadeniz
2013 performans programı kabul edildi

Trabzon Belediyesi’nin 2013 yılı performans programı belediye meclisinde oybirliği ile kabul edildi.

16 Kasım 2012, 12:39
Potada rakip Darüşşafaka
Spor
Potada rakip Darüşşafaka

Trabzonspor Basketbol takımı ligin 7. haftasında 18 Kasım Pazar günü Darüşşafaka’yla karşılaşacak.

16 Kasım 2012, 11:20
Alper ve Ozan liste başı
Spor
Alper ve Ozan liste başı

Trabzonspor’da yerliye dönüş harekatı başladı.

16 Kasım 2012, 09:13
Adrianlı Polonya kaybetti
Spor
Adrianlı Polonya kaybetti

Trabzonsporlu oyuncu Adrian'ın ilk 11'de başlayıp 60 dakika forma giydiği maçta Polonya dostluk karşılaşmasında sahasında Uruguay'a 3-1 mağlup oldu.

15 Kasım 2012, 11:53
Trabzonspor'un sigortası!
Spor
Trabzonspor'un sigortası!

Trabzonspor'un bu sezon en istikrarlı ismi 32 yaşındaki Didier Zokora oldu.

15 Kasım 2012, 08:32
Adrian ve Tolga taraftarla buluşacak
Spor
Adrian ve Tolga taraftarla buluşacak

Trabzonspor'un tecrübeli kaptanı Tolga Zengin ve Polonyalı oyuncusu Adrian taraftarlarla bir araya gelecek.

15 Kasım 2012, 08:30
Altıntop hırs küpü!
Spor
Altıntop hırs küpü!

Trabzonspor'un Akhisar'la oynadığı karşılaşmada oyundan alındığı sırada taraftarlardan tepki alan Halil Altıntop hırs küpü.

15 Kasım 2012, 08:29
Onur Kıvrak özlemi dindirdi
Spor
Onur Kıvrak özlemi dindirdi

Trabzonsporlu kaleci Onur Recep Kıvrak, 2 yılı aşkın bir süre sonra A Milli formayı giydi.

15 Kasım 2012, 08:22