SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Saltanat sona erdi
Spor
Saltanat sona erdi

Trabzonspor Süper Lig tarihinde Bursaspor’a ilk kez yenildi.

29 Ekim 2012, 09:54
Tamamiyle nizami gol!
Spor
Tamamiyle nizami gol!

Trabzonspor - Bursaspor maçının son saniyelerinde yaşanan tartışmalı pozisyonu Marcus Merk Maraton'da değerlendirdi.

28 Ekim 2012, 23:03
İbrahim Yazıcı fenalaştı!
Spor
İbrahim Yazıcı fenalaştı!

Trabzonspor ile yapılan maçı tribünde izleyen Bursaspor Başkanı İbrahim Yazıcı, fenalaştı ve hastaneye götürüldü.

28 Ekim 2012, 22:38
Kaybetmeyi hak etmedik!
Spor
Kaybetmeyi hak etmedik!

Trabzonspor teknik direktörü Şenol Güneş, Bursaspor maçını yorumlarken kendi hatalarından bahsetti, ancak yenilmeyi hak etmediklerini ifade etti.

28 Ekim 2012, 22:36
Bazı şeyler futboldan önemli
Spor
Bazı şeyler futboldan önemli

Trabzonsporlu genç Emre Güral, bazı şeyler futboldan önemlidir diyerek İbrahim Yacızı'ya acil şifalar diledi.

28 Ekim 2012, 22:34
İstekli görüntümüz yoktu!
Spor
İstekli görüntümüz yoktu!

Trabzonspor'da Emerson Bursa mağlubiyetinin ardından konuştu.

28 Ekim 2012, 22:30
Marek Sapara ödülünü aldı
Spor
Marek Sapara ödülünü aldı

Trabzonspor'un Süper Lig'deki 1967. golünü kaydeden Marek Sapara'ya ödül verildi.

28 Ekim 2012, 19:27
Trabzon'da Cumhuriyet yürüyüşü
Karadeniz
Trabzon'da Cumhuriyet yürüyüşü

Trabzon'da 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinilikleri çerçevesinde “Cumhuriyet Yürüyüşü” düzenlendi.

28 Ekim 2012, 17:53
Zabıtadan bayram denetimi
Karadeniz
Zabıtadan bayram denetimi

Trabzon Belediyesi zabıta ekipleri, Kurban Bayramı boyunca şehir genelinde denetimlerini aralıksız sürdürdü.

28 Ekim 2012, 15:19
Avni Aker'den çıkış yok!
Spor
Avni Aker'den çıkış yok!

Trabzonspor Bursaspor karşısına bu sezon Avni Aker'deki yenilmezlik unvanını korumak için çıkacak.

28 Ekim 2012, 11:00
CHP’yi topa tuttu
Gündem
CHP’yi topa tuttu

Trabzon Ak Patti teşkilatı bayramlaştı, Günnar CHP’yi eleştirdi.

28 Ekim 2012, 10:28
Bursaspor ile 73. randevu
Spor
Bursaspor ile 73. randevu

Trabzonspor ile Bursaspor,28 Ekim Pazar günü yapacakları maç ile birlikte ligde 73. kez karşı karşıya gelecekler.

26 Ekim 2012, 16:09
Trabzon'da fetih coşkusu
Karadeniz
Trabzon'da fetih coşkusu

Trabzon’un 1461 yılında fethedilişinin 551. yıldönümü törenle kutlandı.

26 Ekim 2012, 13:16
TTSO Bayramlaştı
Karadeniz
TTSO Bayramlaştı

Trabzon Ticaret ve Sanayi Odası (TTSO) Meclisi üyeleri, geleneksel bayramlaşma töreninde bir araya geldi.

26 Ekim 2012, 13:01
Emerson’dan gözdağı!
Spor
Emerson’dan gözdağı!

Trabzonspor’un Brezilyalı oyuncusu Emerson, Bursaspor maçına odaklandıklarını söyledi.

26 Ekim 2012, 10:07
Acıları paylaştılar karanfil dağıttılar
Karadeniz
Acıları paylaştılar karanfil dağıttılar

Trabzon’da protokol halk bayramlaşması.

26 Ekim 2012, 09:45
Bahçecik çok mutlu
Spor
Bahçecik çok mutlu

Trabzon 2. Amatör Küme A Grubunda mücadele eden Bahçecikspor, Yıldızlı karşısında alınan galibiyetin mutluluğunu yaşıyor.

26 Ekim 2012, 09:32
Telekom kısa kesti
Spor
Telekom kısa kesti

Trabzon 1. Amatör Küme Mavi Grup’ta üst sıraları zorlamak isteyen Telekomspor ligde puanı bulunmayan Çağlayanspor’u 2-1’le geçti.

24 Ekim 2012, 10:34
Artık moda bordo forma
Spor
Artık moda bordo forma

Trabzonspor, bu sezon bordo formayı tercih ediyor.

24 Ekim 2012, 10:07
Bursa hazırlıkları sürüyor
Spor
Bursa hazırlıkları sürüyor

Trabzonspor, Bursaspor maçı hazırlıklarını akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

23 Ekim 2012, 22:28