SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Kadına Şiddete Hayır!
Karadeniz
Kadına Şiddete Hayır!

Trabzon'da düzenlenen "Kadına Şiddete Hayır" konulu panelde kadının mağduriyeti ele alınırken, kadınların panele ilgi göstermemesi dikkat çekti.

27 Kasım 2012, 18:14
İş makinalarının mazotunu çaldılar
Karadeniz
İş makinalarının mazotunu çaldılar

Trabzon’un Akçaabat ile Düzköy ilçeleri arasında yapımına devam eden duble yol inşaatı için kullanılan iş makinalarından mazot çalındı.

27 Kasım 2012, 18:11
Trabzonspor A2 berabere
Spor
Trabzonspor A2 berabere

Trabzonspor A2 takımı ligin 15. haftasında karşılaştığı Sivasspor ile 1-1 berabere kaldı.

27 Kasım 2012, 16:28
TS'de kupa hazırlığı başladı
Spor
TS'de kupa hazırlığı başladı

Trabzonspor, Şanlıurfaspor maçı hazırlıklarına başladı.

27 Kasım 2012, 14:26
İşte Urfa maçı bilet fiyatları
Spor
İşte Urfa maçı bilet fiyatları

Trabzonspor'un Ziraat Türkiye Kupası'nda oynayacağı Şanlıurfaspor müsabakanın biletleri satışa sunuldu.

27 Kasım 2012, 14:25
Trabzonspor bir var bir yok
Spor
Trabzonspor bir var bir yok

Trabzonspor, Eskişehirspor karşısında 3’de 3 yapma fırsatını tepti.

27 Kasım 2012, 12:22
Potada hoca arayışları!
Spor
Potada hoca arayışları!

Trabzonspor basket takımında hoca arayışı başladı.

27 Kasım 2012, 10:53
Derecikspor'dan gol yağmuru
Spor
Derecikspor'dan gol yağmuru

Trabzon 2.Amatör Küme’de dün Derecikspor Hayratspor’u 6-0’lık farklı skorla mağlup etti.

27 Kasım 2012, 10:51
Yasin Yılmaz altın avında
Spor
Yasin Yılmaz altın avında

Trabzonlu Boksör Erivan’da yapılacak olan Dünya Şampiyonası’na iddialı gitti.

27 Kasım 2012, 10:48
"Bu maçı unutmamız gerekiyor"
Spor
"Bu maçı unutmamız gerekiyor"

Trabzonspor'un Brezilyalı oyuncusu Emerson, Eskişehirspor yenilgisini değerlendirdi.

26 Kasım 2012, 23:29
Taraftardan özür diledi!
Spor
Taraftardan özür diledi!

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Eskişehirspor karşısında kötü bir mağlubiyet aldıklarını söyledi, taraftardan özür diledi.

26 Kasım 2012, 22:47
"Yönetim istifa" sesleri!
Spor
"Yönetim istifa" sesleri!

Trabzonspor'un 3-0 mağlup olduğu karşılaşmanın ardından taraftar Şener'e tepki gösterid.

26 Kasım 2012, 22:46
"3 aptalca gol yedik"
Spor
"3 aptalca gol yedik"

Trabzonsporlu Adrian, Eskişehirspor karşısında 3 aptalca gol yediklerini söyledi.

26 Kasım 2012, 22:33
8 maçın ardından kadroda
Spor
8 maçın ardından kadroda

Trabzonspor'da Teknik Direktör Şenol Güneş, 8 maçın ardından Tolga Zengin'i kadroya dahil etti.

26 Kasım 2012, 21:01
Avni Aker'de şaka gibi gece!
Spor
Avni Aker'de şaka gibi gece!

Trabzonspor, Süper Lig'in 13. haftasında Eskişehirspor'u konuk etti.

26 Kasım 2012, 19:01
"Bize çok yakınsınız"
Karadeniz
"Bize çok yakınsınız"

Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık, Azerbaycan'ın Ankara Büyükelçiliği Eğitim Müşaviri Doç. Dr. Necibe Nesibova'yı makamında kabul etti.

26 Kasım 2012, 17:20
Trabzonspor'da istifa şoku!
Spor
Trabzonspor'da istifa şoku!

Trabzonspor Basketbol Takımı Baş Antrenörü Halil Üner, görevinden istifa ettiğini açıkladı.

26 Kasım 2012, 14:47
Trabzonlu en çok hangi sporu yapıyor?
Spor
Trabzonlu en çok hangi sporu yapıyor?

Trabzon’daki spor tesislerinden en çok yüzme havuzlarının kullanıldığı belirtildi.

26 Kasım 2012, 13:51
Trabzon'da göç artıyor
Karadeniz
Trabzon'da göç artıyor

Trabzon'da 1965 yılında nüfusun yüzde 18'i şehirde yaşarken, 2011 yılında ise bu oran yüzde 56'a yükseldi.

26 Kasım 2012, 12:06
3 puan bizim olacak
Spor
3 puan bizim olacak

Trabzonspor’un başarılı savunma oyuncusu Sol Bamba, bu akşamki Eskişehirspor maçı öncesi umut aşıladı.

26 Kasım 2012, 09:56