SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Zokora ve Bamba'ya milli davet
Spor
Zokora ve Bamba'ya milli davet

Trabzonspor'un Fildişi Sahili'li oyuncuları Didier Zokora ve Soulaymane Bamba'ya milli takım daveti geldi.

09 Kasım 2012, 13:50
Akhisar ile ilk randevu
Spor
Akhisar ile ilk randevu

Trabzonspor, yarın sahasında ağırlayacağı Akhisar Belediyespor müsabakasını kazanarak huzur bulmak istiyor.

09 Kasım 2012, 13:48
Örnek köy evlerine yoğun talep
Karadeniz
Örnek köy evlerine yoğun talep

Trabzon İl Özel İdaresi, Örnek Köy Evi Projesi’ne il genelinde 60 başvuru yapıldığı ve uygulanan projelerden sonra da yeni taleplerin hızla arttığını

09 Kasım 2012, 13:44
Colman gelecek dertler bitecek!
Spor
Colman gelecek dertler bitecek!

Trabzonspor’da dört gözle aranan Colman, Akhisar maçına hazır.

09 Kasım 2012, 10:21
Aydoğdu: "Endişe etmeyin"
Spor
Aydoğdu: "Endişe etmeyin"

Trabzonspor’un genç oyuncusu Soner Aydoğdu, önceki gün Osmanlı Boks Spor Kulübü’nü ziyaret etti.

09 Kasım 2012, 10:18
Akhisar maçı çıkış olacak
Spor
Akhisar maçı çıkış olacak

Trabzonspor kötü günlere son vermek istiyor

09 Kasım 2012, 10:16
Çömlekçi’de imzalar atıldı
Karadeniz
Çömlekçi’de imzalar atıldı

Trabzon'un en büyük kentsel dönüşüm projelerinden biri olan ‘Çömlekçi Kentsel Dönüşüm Projesi’nde ilk imzalar atıldı.

09 Kasım 2012, 09:57
"Bir an önce toparlanmalıyız!"
Spor
"Bir an önce toparlanmalıyız!"

Trabzonspor’da kötü gidişe kaptan Tolga Zengin el koydu.

08 Kasım 2012, 13:02
Tanınmayacak haldeydiniz!
Spor
Tanınmayacak haldeydiniz!

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Antalyaspor maçında yapılan hatalar nedeniyle oyuncularını uyardı.

08 Kasım 2012, 10:56
Süleyman Abay ile 2'nci kez
Spor
Süleyman Abay ile 2'nci kez

Trabzonspor'un Akhisar Belediyespor ile oynayacağı maçı Abay yönetecek.

08 Kasım 2012, 10:52
Colman geri döndü!
Spor
Colman geri döndü!

Trabzonspor, Akhisar Belediyespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

08 Kasım 2012, 10:48
Potada rakip Final Gençlik
Spor
Potada rakip Final Gençlik

Trabzonspor basketbol takımı Final Gençlik ile karşılaşacak.

08 Kasım 2012, 10:44
Trabzon pas ve taktik çalıştı
Spor
Trabzon pas ve taktik çalıştı

Trabzonspor, Akhisar Belediyespor maçı hazırlıklarını akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

07 Kasım 2012, 18:27
İşte Akhisar maçı bilet fiyatları
Spor
İşte Akhisar maçı bilet fiyatları

Trabzonspor'un10 Kasım Cumartesi günü Akhisar Belediyespor ile oynayacağı müsabakanın biletleri satışa sunuldu.

07 Kasım 2012, 14:58
Adrian çok üzgün!
Spor
Adrian çok üzgün!

Trabzonspor’daki ilk golünü atan Adrian, attığı golün mutluluğunu yaşayamadı.

07 Kasım 2012, 09:52
Transfer harekatı!
Spor
Transfer harekatı!

Trabzonspor’un yerli transferinde listesi yine kabarık

07 Kasım 2012, 09:48
Değirmendere'de kaza: 1 Ölü
Karadeniz
Değirmendere'de kaza: 1 Ölü

Trabzon'da park halindeki tırın dorsesine çarpan otomobilin sürücüsü hayatını kaybetti.

07 Kasım 2012, 00:00
Akhisar hazırlıkları başladı
Spor
Akhisar hazırlıkları başladı

Trabzonspor, hafta sonu ligde Akhisar Belediyespor maçı hazırlıklarına ara vermeden başladı.

06 Kasım 2012, 18:09
A2 Elazığ'ı Hüseyin ile geçti
Spor
A2 Elazığ'ı Hüseyin ile geçti

Trabzonspor A2 takımı ligin 11. haftasında deplasmanda karşılaştığı Sanica Boru Elazığspor'u 2-1 mağlup etti.

06 Kasım 2012, 15:32
TS Başkanı'nı hedef aldı!
Spor
TS Başkanı'nı hedef aldı!

Trabzonspor eski yöneticisi İbrahim Hacıosmanoğlu, 'Kupa isteme' konusunda ağır eleştirilerde bulundu.

06 Kasım 2012, 14:41