SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Şimdi ne olacak?
Spor
Şimdi ne olacak?

Trabzonspor yönetimi Bulak'ın Mersin’e gidişini engelleyemeyip sınıfta kaldı.

20 Aralık 2012, 10:01
Sevkiyat, Lojistik Merkez Olacağımızın Kanıtıdır
Karadeniz
Sevkiyat, Lojistik Merkez Olacağımızın Kanıtıdır

Trabzon'da bulunan ISAF Görev Gücü Heyeti Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık'ı makamında ziyaret etti.

19 Aralık 2012, 16:15
Galatasaray maçına gelecek mi?
Spor
Galatasaray maçına gelecek mi?

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında Galatasaray ile oynanacak maçta tribündeki yerini alacağını söyledi.

19 Aralık 2012, 13:44
Taraftar biletlere akın etti!
Spor
Taraftar biletlere akın etti!

Trabzonspor taraftarı Ziraat Türkiye Kupası’nda yarın oynanacak Eskişehirspor maçına ve Spor Toto Süper Lig'de haftasonu oynanacak Galatasaray maçı bi

19 Aralık 2012, 12:56
Belediye kışa hazır
Karadeniz
Belediye kışa hazır

Trabzon Belediyesi, oluşabilecek olumsuzluklara karşı hazırlıklarını tamamladı.

19 Aralık 2012, 12:04
Güneş'ten zorunlu rotasyon
Spor
Güneş'ten zorunlu rotasyon

Trabzonspor teknik direktör Şenol Güneş, Eskişehirspor ve Galatasaray maçlarını düşünerek kadroda zorunlu rotasyona gitmeyi planlıyor.

19 Aralık 2012, 10:46
Trabzonspor rövanş peşinde
Spor
Trabzonspor rövanş peşinde

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası B Grubu’nda sahasında ağırlayacağı rakibinden bu kez rövanşı almak istiyor.

19 Aralık 2012, 10:42
Hedef il birinciliği!
Spor
Hedef il birinciliği!

Trabzon Araklı Bereketli YBO (Yatılı Bölge Ortaokulu) Kız Futbol Takımı, il birinciliği maçı öncesi Trabzon Forum AVM’de moral buldu.

19 Aralık 2012, 10:40
Gol düellosu A.Gençlik’in
Spor
Gol düellosu A.Gençlik’in

Trabzon 2. Amatör Küme C Grup’ta dün Akçaabat Gençlikspor Hayrat deplasmanından 3 puanla ayrıldı. 4-3.

19 Aralık 2012, 10:10
Kaleyi görmem yeterli!
Spor
Kaleyi görmem yeterli!

Trabzonspor'un en çok şut atan oyuncusu Adrian, Eskişehir ve Galatasaray maçı öncesi iddialı.

19 Aralık 2012, 09:31
Eskişehir alarmı!
Spor
Eskişehir alarmı!

Trabzonspor, kupaya iyi başlamak ve Galatasaray maçı öncesi moral bulmak istiyor.

19 Aralık 2012, 09:24
Meydan'da yıkımlar başladı
Karadeniz
Meydan'da yıkımlar başladı

Trabzon Belediye eski tarihi binasına ek olarak yapılan binaların yıkımına başlandı.

18 Aralık 2012, 16:46
Hentbolda rakip 51 Niğdespor
Spor
Hentbolda rakip 51 Niğdespor

Trabzonspor hentbol takımı ligin 12. haftasında 51 Niğdespor ile karşılaşacak.

18 Aralık 2012, 14:42
Devre arası yeni umut olacak
Spor
Devre arası yeni umut olacak

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş Mehmet Ali Yılmaz Tesislerin'de basın toplantısı düzenledi.

18 Aralık 2012, 12:33
Şampiyon öğretmenler
Spor
Şampiyon öğretmenler

Trabzon’un Köprübaşı ilçe Kaymakamlığı ile Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen Voleybol Turnuvası sona erdi.

18 Aralık 2012, 11:59
Öğrencilere İŞ-KUR'u anlattılar
Karadeniz
Öğrencilere İŞ-KUR'u anlattılar

Trabzon Çalışma ve İş Kurumu (İş-Kur) Müdürlüğü’nde görevli iş ve meslek danışmanları Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde (KTÜ) öğrencilerle buluştu.

18 Aralık 2012, 10:51
Kivi reçelini öğreniyorlar
Karadeniz
Kivi reçelini öğreniyorlar

Trabzonlu kadınlar kivi reçeli ve nar ekşisi yapmayı öğreniyor.

18 Aralık 2012, 10:49
Dev adamların keyfi yerinde
Spor
Dev adamların keyfi yerinde

Trabzonspor yeni hocasıyla 3 maçını da kazandı.

18 Aralık 2012, 10:04
Kamp 16 gün
Spor
Kamp 16 gün

Trabzonspor'un devre arası kampının 16 gün süreceği öğrenildi.

18 Aralık 2012, 09:25
Biletler satışta
Spor
Biletler satışta

Trabzonspor, kupadaki Eskişehir ve ligdeki G.Saray maçının biletlerini satışa sundu.

18 Aralık 2012, 09:23