SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Önce Eskişehir sonra GS
Spor
Önce Eskişehir sonra GS

Trabzonspor devreyi iki kritik maçlar kapatacak.

18 Aralık 2012, 09:17
Güneş basına konuşacak!
Spor
Güneş basına konuşacak!

Trabzonspor hafta sonundaki Galatasaray maçına kadar antrenmanları basına kapalı yapacak.

17 Aralık 2012, 14:07
TS'de kupa mesaisi başladı
Spor
TS'de kupa mesaisi başladı

Trabzonspor, Eskişehirspor maçı hazırlıklarına ara vermeden başladı.

17 Aralık 2012, 13:55
İşte GS maçı bilet fiyatları
Spor
İşte GS maçı bilet fiyatları

Trabzonspor'un Ziraat Türkiye Kupası'nda Eskişehirspor ve Spor Toto Süper Lig'de Galatasaray ile oynayacağı müsabakanın biletleri yarın (salı) 11.00'd

17 Aralık 2012, 11:55
1 dakikalık kasa hırsızlığı!
Karadeniz
1 dakikalık kasa hırsızlığı!

Trabzon'da önceki gece bir markete gelen yüzleri kar maskeli kimliği belirsiz hırsızlar camı taşla girerek içerde bulunan 120 kiloluk kasayı alıp kaçt

17 Aralık 2012, 11:46
Gurbette acı ölüm!
Karadeniz
Gurbette acı ölüm!

Trabzon’un Yomra ilçesi nüfusuna kayıtlı Ali Sait Yılmaz gurbette acı şekilde hayatını kaybetti.

17 Aralık 2012, 11:03
Her pozisyonda hatalıydık
Spor
Her pozisyonda hatalıydık

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş; "Üzüntü verici bir mağlubiyet" dedi.

17 Aralık 2012, 09:16
Bıktık ilkleri yaşamaktan!
Spor
Bıktık ilkleri yaşamaktan!

Trabzonspor, İstanbul'da rakibine ilk kez bir lig mücadelesinde yenildi.

17 Aralık 2012, 09:14
Hayat boyu mahkum!
Karadeniz
Hayat boyu mahkum!

Trabzonlu Hüseyin Yıldız’ı hayat hep cezaya mahkum etti.

17 Aralık 2012, 09:03
İki golle her şey sarpa sardı
Spor
İki golle her şey sarpa sardı

Trabzonspor'da deneyimli oyuncu Alanzinho İstanbul Büyükşehir maçının ardından değerlendirmelerde bulundu.

16 Aralık 2012, 17:59
Hakimiyetimizi kuramadık
Spor
Hakimiyetimizi kuramadık

Trabzonspor'da Brezilyalı oyuncu Emerson, maç sonrası konuştu.

16 Aralık 2012, 17:29
Taraftardan tepki!
Spor
Taraftardan tepki!

Trabzonsporlu taraftarlar, İBB maçında i''3 Temmuz'' sürecine tepkilerini dile getirdi.

16 Aralık 2012, 16:27
Olimpiyat'ta ilk yıkım!
Spor
Olimpiyat'ta ilk yıkım!

Trabzonspor, İstanbul'da rakibine ilk kez bir lig mücadelesinde yenildi.

16 Aralık 2012, 16:20
Oyuncular şoka girdi
Spor
Oyuncular şoka girdi

Trabzonspor'da Teknik Direktör Şenol Güneş yenilen gollere dikkat çekti.

16 Aralık 2012, 15:59
Trabzonspor bir var bir yok!
Spor
Trabzonspor bir var bir yok!

Trabzonspor deplasmanda İstanbul Büyükşehir Belediye'ye konuk oldu.

16 Aralık 2012, 12:38
Bostancı’da açılan mezarların sırrı!
Karadeniz
Bostancı’da açılan mezarların sırrı!

Trabzon’un Bostancı mevkiinde açılan mezarların sırrı ortaya çıktı.

16 Aralık 2012, 10:12
Transfer harekatı başladı
Spor
Transfer harekatı başladı

Trabzonspor yönetimi ara transferde kadrosunu güçlendirmek için düğmeye bastı.

16 Aralık 2012, 09:46
Gelenek bozulmasın
Spor
Gelenek bozulmasın

Trabzon Olimpiyatta oynadığı 5 maçı da kazandı.

16 Aralık 2012, 09:38
Kazanmaya mecburuz!
Spor
Kazanmaya mecburuz!

Trabzonspor Teknik Direktörü Güneş’in aklında zafer var.

16 Aralık 2012, 09:37
Derdiyok TS'ye geliyor mu?
Spor
Derdiyok TS'ye geliyor mu?

Trabzonspor'un Almanya'nın Hoffenheim takımında forma giyen forvet oyuncusu Eren Derdiyok için harekete geçtiği öğrenildi.

15 Aralık 2012, 12:51