SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzonspor

Trabzonspor ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzonspor haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzonspor haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzonspor Haberleri

Sapara kaçanlara üzgün
Spor
Sapara kaçanlara üzgün

Trabzonspor’un lig tarihindeki 1967’nci golünü Beşiktaş ağalarına yollayan Marek Sapara, kaybedilen puanlar nedeniyle üzgün olduğunu söyledi.

23 Ekim 2012, 11:58
Ocak yolcusu kalmasın!
Spor
Ocak yolcusu kalmasın!

Trabzonspor’da ikinci transfer dönemi sabırsızlıkla beklenmeye başlandı.

23 Ekim 2012, 10:11
Bursa hazırlıkları başladı
Spor
Bursa hazırlıkları başladı

Trabzonspor, Bursaspor maçı hazırlıklarına akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla başladı.

22 Ekim 2012, 23:46
Savunma çıldırttı!
Spor
Savunma çıldırttı!

Trabzonspor’un savunması dün akşam saç baş yoldurdu.

22 Ekim 2012, 10:15
Sapara'dan sevgilerle
Spor
Sapara'dan sevgilerle

Trabzonspor forması altında ilk golünü attı.

22 Ekim 2012, 10:13
Zeki Yavru formayı kaptı
Spor
Zeki Yavru formayı kaptı

Trabzonspor'un genç sağ beki Zeki Yavru Beşiktaş maçında formayı kaptı.

21 Ekim 2012, 19:24
İğneyle çıktı 1967'yi attı!
Spor
İğneyle çıktı 1967'yi attı!

Trabzonspor'un Slovak oyuncsu Marek Sapara, serum tedavisi görüp iğne olarak Beşiktaş karşısında görev aldı.

21 Ekim 2012, 19:22
Bu fotoğraf kırdı geçirdi
Spor
Bu fotoğraf kırdı geçirdi

Trabzonspor’un iki yabancı oyuncusu Sol Bamba ve Henrique sosyal medyada paylaştıkları fotoğrafla bordo-mavili taraftarları güldürdü.

21 Ekim 2012, 12:38
İnönü'de yıkılmıyor
Spor
İnönü'de yıkılmıyor

Trabzonspor İstanbul’da Beşiktaş’a kaybetmiyor.

21 Ekim 2012, 09:46
Trabzonspor galibiyete uçtu
Spor
Trabzonspor galibiyete uçtu

Trabzonspor yarın deplasmanda Beşiktaş ile oynayacağı Spor Toto Süper Lig 8. hafta maçı için bugün öğle saatlerinde tarifeli uçakla İstanbul’a gitti.

20 Ekim 2012, 15:40
Beşiktaş'la 114. randevu
Spor
Beşiktaş'la 114. randevu

Trabzonspor ile Beşiktaş, yarın yapacakları lig maçıyla birlikte 114. kez karşı karşıya gelecekler.

20 Ekim 2012, 10:43
Hentbolda rakip İzmir
Spor
Hentbolda rakip İzmir

Trabzonspor hentbol takımı ligin 5. haftasında İzmir Büyükşehir Belediyesi ile karşılaşacak.

20 Ekim 2012, 10:42
Fırtına siftah peşinde
Spor
Fırtına siftah peşinde

Trabzonspor ilk deplasman galibiyetini almak istiyor.

20 Ekim 2012, 10:35
Trabzonspor son nefeste!
Spor
Trabzonspor son nefeste!

Trabzonspor basketbol takımı deplasmanda karşılaştığı Gelişim Koleji'ni 65-64 mağlup etmeyi başardı.

19 Ekim 2012, 16:54
İnönü'de zafere kaçış planı!
Spor
İnönü'de zafere kaçış planı!

Trabzonspor’da galibiyetten başka bir şey düşünülmüyor.

19 Ekim 2012, 09:57
Potada rakip Gelişim Koleji
Spor
Potada rakip Gelişim Koleji

Trabzonspor Basketbol takımı ligin 3. haftasında yarın (cuma) Gelişim Koleji’yle karşılaşacak.

18 Ekim 2012, 11:49
Zafer bizim olacak
Spor
Zafer bizim olacak

Trabzonspor’un genç yeteneği Soner Aydoğdu: Beşiktaş geçilecek.

18 Ekim 2012, 10:18
Beşiktaş hazırlıkları sürüyor
Spor
Beşiktaş hazırlıkları sürüyor

Trabzonspor'da Beşiktaş hazırlıkları aralıksız devam ediyor.

17 Ekim 2012, 22:48
Dolmabahçe'de fırtına esecek!
Spor
Dolmabahçe'de fırtına esecek!

Trabzonspor’da Beşiktaş maçı öncesi seferberlik ilan edildi.

17 Ekim 2012, 10:12
TS hentbolda Ankara'ya mağlup
Spor
TS hentbolda Ankara'ya mağlup

Trabzonspor Hentbol takımı ligin 4. haftasında deplasmanda karşılaştığı Büyükşehir Belediyesi Ankara Spor'a 30-24 mağlup oldu.

15 Ekim 2012, 23:36