04 Temmuz 2016 Pazartesi - 11:02
Facebook'un kullanıcılara sunduğu yeni özellik sayesinde kullanıcılar artık başka platformlarda yardım kampanyası düzenlemek yerine Facebook üzerinden kampanya düzenleyip bağış toplayabilecek. Facebook’un onaylı “Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar” sayfasından yapılan açıklamada, WWF ve WFP’nin yer aldığı videolu bir örnekle yeni özellik duyuruldu. Buna göre kullanıcılar artık hikayelerini ve kampanyanın misyonunu anlatarak bir hedef belirleyip, bağış kampanyaları düzenleyebilecek.
KAMPANYALAR FACEBOOK ÜZERİNDEN YÜRÜTÜLEBİLECEK
Sosyal medya devi Facebook’un “Instant Articles” ve “Canlı Video” uygulamalarının ardından hayata geçirdiği bu yenilik, kullanıcıları Facebook ekosisteminde tutmak için yapılmış bir hamle olarak değerlendiriliyor. Bu sayede kullanıcıların Facebook’tan ayrılıp başka sitelerde kampanyalar yürütmek yerine, platformu terk etmeden, bağış kampanyalarını Facebook üzerinden yürüterek sitede daha uzun süre kalmaları planlanıyor.
VİDEO
SON DAKİKA
ÇOK OKUNANLAR
© 2020 www.karadenizgazete.com.tr | Karadeniz Gazetesi bir Güçlü Ticari Ve Sınai Ürünler Pazarlama Ticaret Ve Sanayi Anonim Şirketi ‘dir.