19 Aralık 2021 Pazar - 15:42
ABD'de bir öğretim görevlisi, öğrencilerinin ders programını baştan sona okuyup okumadığını anlamak için sıradışı bir yönteme başvurdu.
Tennessee Üniversitesi'nde müzik bölümünden Kenyon Wilson, geçen bahar döneminde bir seminer dersi için hazırladığı ders programında öğrencilere ilginç bir ipucu bıraktı.
Wilson, programda derslerle ilgili bilgilerin paylaşıldığı bir cümlenin ortasında parantez içinde "İlk bulan kazanır: dolap 147; şifre 15-25-35" ifadesine yer verdi.
Öğretim görevlisi bahsettiği dolabın içine 50 dolarlık banknot (yaklaşık 820 TL) ve "Tebrikler, lütfen bunu kimin bulduğunu anlamam için adınızı ve tarihi yazınız" ifadelerinin yer aldığı bir not bıraktı.
Fakat Wilson, dönem sonunda dolabı kontrol ettiğinde 71 kişilik sınıftan hiç kimsenin parayı bulamadığını gördü.
Öğretim görevlisi, üniversitede kimsenin ders programını okumadığını belirterek "Bu yazılım yüklerken karşınıza çıkan şartlar ve koşullar metinlerine benziyor. Aslında hiç kimse gerçekten okumasa bile herkes 'Okudum' diye tıklayıp geçiyor" dedi.
VİDEO
SON DAKİKA
ÇOK OKUNANLAR
© 2020 www.karadenizgazete.com.tr | Karadeniz Gazetesi bir Güçlü Ticari Ve Sınai Ürünler Pazarlama Ticaret Ve Sanayi Anonim Şirketi ‘dir.