SON DAKİKA



Haber > Spor > 'Giray Kaçar, kaçabilir'

'Giray Kaçar, kaçabilir'

31 Mayıs 2012 Perşembe - 17:54




Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Trabzonspor, lisanslı kulüp ürünü kullanımına talebi arttırmak adına ilginç bir kampanya düzenledi.





Tribün ve lisanslı ürün satışlarında şampiyonluk yolundaki rakiplerinin hayli gerisinde kalan Trabzonspor, yeni sezon öncesi ilginç bir kampanyaya imza atarak taraftarlarını ürün almaya özendirmeye çalışıyor. Hazırlanan dev afişlerde futbolcuların isimleri esprili bir şekilde kullanılıyor, taraftarların lisanslı ürün almamaları halinde Giray'ın kaçabileceği, Volkan'ın şen olmayacağı vurgulanıyor. BAŞKAN DA ŞİKAYETÇİ Trabzonspor Başkanı Sadri Şener'in de yaptığı açıklamalarda sık sık, "İstanbul kulüplerinin ürün ve bilet satış rakamlarıyla bizim aramızda büyük fark var. Taraftarların takıma daha fazla sahip çıkması gerekiyor" şeklindeki sözleriyle eleştirdiği ürün satışı gelirini artırmak için ilginç bir kampanya başlatıldı. Gazeteler, internet siteleri ve bilboardlarla halka duyurulan reklam kampanyasında, "Kulübümü seviyorum" sloganı ana tema olarak belirlendi. KULÜBÜNE GÖNÜLDEN BAĞLIYSAN Trabzonspor'un resmi ürün satış mağazası TS Club'ın satış gelirini artırmak amacıyla düzenlenen reklam kampanyasında taraftara, "Kulübüne gönülden bağlıysan, bordoya maviyle karşılık veriyorsan, Trabzonspor aşkını her yerde yaşatıyorsan sahte ürün kullanma. Çünkü gerçek Trabzonsporlu sahte ürün kullanmaz, takımını hayal kırıklığına uğratmaz. Trabzonspor'un lisanslı ürünlerini TS Club'lardan alır, takımına her zaman destek olur" mesajı verildi. FUTBOLCU İSİMLERİ KULLANILDI Kampanya afişlerinde ayrıca üç futbolcunun adı da kampanya sloganı olarak belirlendi. Soyadları kampanya ile uyumlu olan futbolcuların isimleri, kampanyada, "Taraftar böyle yaparsa Giray Kaçar", "Taraftar böyle yaparsa Volkan Şen olmaz", "Taraftar böyle yaparsa Olcan Adını değiştirir" şeklinde kullanılarak kulübün daha iyi futbolcular alması ve elindeki yıldız isimleri tutabilmesi için taraftarların lisanslı ürün alması gerektiğine vurgu yapıldı. GEÇEN SEZON YÜZDE 20 ARTIŞ OLDU 2010 - 2011 sezonunda TS Club'larda yaklaşık 8 milyon liralık ürün satışı gerçekleştirildi. Bu rakam, kulübün tarihinde ilk kez Şampiyonlar Ligi'nde mücadele ettiği geçen sezon yüzde 20'lik artışla 10 milyon lirayı geçti. Düzenlenen kampanyalarla bu artış trendinin sürmesinin hedeflendiği ifade edildi. Ayrıca TS Club TIR'ı da Türkiye'nin değişik bölgelerine giderek satışların artırılmasında etkin rol oynayacak, mağaza sayısı da imkanlar ölçüsünde artırılacak.
Beğendim
0
Sevdim
0
Beğenmedim
0
Üzgün
0
İnanılmaz
0

VİDEO

SON DAKİKA

ÇOK OKUNANLAR

© 2020 www.karadenizgazete.com.tr | Karadeniz Gazetesi bir Güçlü Ticari Ve Sınai Ürünler Pazarlama Ticaret Ve Sanayi Anonim Şirketi ‘dir.

Giriş Yap