SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzonspor

Trabzonspor ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzonspor haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzonspor haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzonspor Haberleri

Sergen'in rekoruna ortak olacak!
Spor
Sergen'in rekoruna ortak olacak!

Trabzonspor'dan ayrılma kararı aldıktan sonra Galatasaray ile anlaştığı söylenen Burak Yılmaz, sarı kırmızılı formayı giyerse Sergen Yalçın'ın rekorun

12 Temmuz 2012, 17:43
Serdar Bali'den Burak'a ağır twit!
Spor
Serdar Bali'den Burak'a ağır twit!

Trabzonspor Taraftar Temsilcisi Serdar Bali, Burak Yılmaz hakkında twitter'da sert ifadeler kullandı.

12 Temmuz 2012, 17:30
Bu takıma transfer şart
Spor
Bu takıma transfer şart

Trabzonspor, KFC Uerdingen karşısında büyük hayal kırıklığı yarattı

12 Temmuz 2012, 12:06
Vittek UEFA'yı bekliyor!..
Spor
Vittek UEFA'yı bekliyor!..

Trabzonspor'un Ankaragücü'nden geçtiğimiz sezon başında renklerine bağladığı Slovak futbolcu Robert Vittek, UEFA'nın kararını beklediklerini ve Şampiy

11 Temmuz 2012, 16:56
Şenol Güneş'ten golcülere özel çalışma
Spor
Şenol Güneş'ten golcülere özel çalışma

Trabzonspor teknik direktörü Şenolgüneş yönetiminde yeni sezon hazırlıklarına devam ederken, Vittek ve Henrique özel çalışma yaptılar.

11 Temmuz 2012, 15:28
Kimsenin gözünün  yaşına bakmam
Spor
Kimsenin gözünün yaşına bakmam

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş’ten futbolculara gözdağı

11 Temmuz 2012, 11:37
Zwolle yerine Charleroi
Spor
Zwolle yerine Charleroi

Trabzonspor’un rakibi değişti

10 Temmuz 2012, 12:31
Baş döndüren transfer trafiği
Spor
Baş döndüren transfer trafiği

Trabzonspor Mathijsen, Serdar ve Cenk transferi için görüşmelerini sıklaştırdı

10 Temmuz 2012, 11:50
Mensah bir adım önde
Spor
Mensah bir adım önde

Trabzonspor’da savunma hattı için ilk sırada Ganalının ismi geçiyor

09 Temmuz 2012, 13:38
Cenk Tosun’a  tutunacaklar!
Spor
Cenk Tosun’a tutunacaklar!

Trabzonspor Gaziantep’in kapısına dayandı

09 Temmuz 2012, 13:26
'Burak Yılmaz'ı aratmam'
Spor
'Burak Yılmaz'ı aratmam'

Trabzonspor'un sessiz golcüsü Robert Vittek, yeni sezon öncesi iddialı açıklamalar yaptı.

07 Temmuz 2012, 21:22
Trabzonspor'da Burak Yılmaz belirsizliği
Spor
Trabzonspor'da Burak Yılmaz belirsizliği

Trabzonspor'da takımdan ayrılması beklenen ancak bir türlü somut bir adım atılmayan Burak Yılmaz konusunda belirsizlik sürüyor.

06 Temmuz 2012, 17:53
Trabzonspor haklarını koruyacak
Spor
Trabzonspor haklarını koruyacak

Trabzonspor Avukatı Nusret Yılmaz, mahkemenin eylemlerin gerçekleştirildiğine yönelik kararının, federasyon nezdinde de kabul görmesi ve buna yönelik

06 Temmuz 2012, 17:33
1 meşale de sen yak!
Spor
1 meşale de sen yak!

Trabzonspor'un kuruluşunun 45. yıldönümü etkinlikleri dolayısıyla, teknelerle Boğaz’ı bayram yerine çevirmeyi planlayan taraftarlar, şimdiden bu organ

06 Temmuz 2012, 12:23
Hollanda kampı iki etaplı olacak
Spor
Hollanda kampı iki etaplı olacak

Trabzonspor’un yeni sezon öncesi yapacağı kampın birinci bölümü iki etap halinde Hollanda’da gerçekleştirecek.

06 Temmuz 2012, 12:19
Trabzon'a Barça ve Madrid modeli
Spor
Trabzon'a Barça ve Madrid modeli

Trabzonspor sabah idmanında Real Madrid ve Barcelona'nın uyguladığı Omega Wave ölçümleriyle futbolcuların performans değerlerini belirledi.

05 Temmuz 2012, 17:48
KUPA BURAYA GELECEK
Spor
KUPA BURAYA GELECEK

Trabzonspor’un 2010-11 futbol sezonu şampiyonluğu mahkeme kararı ile kesinleşti.

05 Temmuz 2012, 12:52
Forma numaraları belli oldu!
Spor
Forma numaraları belli oldu!

Trabzonspor takımının yeni sezon forma numaraları açıklandı.

04 Temmuz 2012, 15:06
Burak ve Henrique katılmadı
Spor
Burak ve Henrique katılmadı

Trabzonspor, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yeni sezon hazırlıklarına devam etti.

04 Temmuz 2012, 14:57
Trabzonspor'da yeni sezon hazırlıkları başladı
Spor
Trabzonspor'da yeni sezon hazırlıkları başladı

Trabzonspor yeni sezon hazırlıklarını sürdürüyor.

03 Temmuz 2012, 14:48