SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzonspor

Trabzonspor ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzonspor haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzonspor haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzonspor Haberleri

Yorgun Fırtına!
Spor
Yorgun Fırtına!

Trabzonspor’un Hollanda kampında yorgunluk belirtileri ortaya çıkmaya başladı.

20 Temmuz 2012, 10:58
Trabzonspor'dan Yattara'ya sert mesaj
Spor
Trabzonspor'dan Yattara'ya sert mesaj

Trabzonspor Kulübü, eski futbolcularından İbrahima Yattara'ya medya aracılığıyla yaptığı açıklamayla sert tepki gösterdi.

19 Temmuz 2012, 17:16
İlle de Taiwo
Spor
İlle de Taiwo

Trabzonspor Nijeryalı savunmacıya kafayı taktı

19 Temmuz 2012, 12:14
N'DOYE de sorun yok
Spor
N'DOYE de sorun yok

Trabzonspor Senegalli oyuncunun işini bitirdi

19 Temmuz 2012, 10:51
Altıntop:"Kardeşlik sahada biter"
Spor
Altıntop:"Kardeşlik sahada biter"

Trabzonspor'un deneyimli oyuncusu Halil Altıntop Galatasaray'a transfer olan ikizi için bu ifadeleri kullandı.. Halil Şenol Güneş için ise; "Türkiye’y

18 Temmuz 2012, 12:22
Türkiye Hayranı Somalili Polis
Gündem
Türkiye Hayranı Somalili Polis

Trabzonsporlu olan Somalili polis, iyi derecede Türkçesiyle herkesi şaşırttı.

18 Temmuz 2012, 11:13
Forvetler benden korksun
Spor
Forvetler benden korksun

Trabzonspor’un Fildişi Sahilli yeni transferi Sol Bamba, rakip forvetlere gözdağı verdi. Bamba, “Agresif bir yapıya sahibim. Kolay kolay mücadeleyi bı

18 Temmuz 2012, 10:56
Trabzonspor'da neşeli idman
Spor
Trabzonspor'da neşeli idman

Trabzonspor'da düz koşu ve ısınma hareketlerinin ardından teknik kadronun oynattığı oyunlar futbolculara neşeli anlar yaşattı.

17 Temmuz 2012, 17:27
Bu kez seyirci serbest!
Spor
Bu kez seyirci serbest!

Trabzonspor, Hollanda kampındaki üçüncü hazırlık maçını Belçika ekibine karşı oynayacak.

17 Temmuz 2012, 17:26
Halil'den F.Bahçe ve G.Saray yorumu
Spor
Halil'den F.Bahçe ve G.Saray yorumu

Trabzonsporlu Halil Altıntop, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın transferlerine rağmen iki rakipleriyle de kafa kafaya mücadele vereceklerini söyledi.

17 Temmuz 2012, 14:30
N’Doye mi  Kone mi?
Spor
N’Doye mi Kone mi?

Trabzonspor iki golcüden birini renklerine bağlamak için düğmeye bastı

17 Temmuz 2012, 12:05
Fırtına’da  ikinci tur
Spor
Fırtına’da ikinci tur

Trabzonspor’da yeni sezon hazırlıkları aralıksız devam ediyor.

17 Temmuz 2012, 11:57
…Ve söz UEFA Disiplin Kurulu’nda
Spor
…Ve söz UEFA Disiplin Kurulu’nda

Trabzonspor’un uzun süredir beklediği gün nihayet geldi.

17 Temmuz 2012, 10:31
Şener'den transfer çalışması
Spor
Şener'den transfer çalışması

Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, Danimarka'da forma giyen N'Doye'yi transfer etmek için çalışmalara başladı.

16 Temmuz 2012, 18:00
Trabzonspor'un yeni transferi iddialı
Spor
Trabzonspor'un yeni transferi iddialı

Trabzonspor'un yeni transferi Soner Aydoğdu, şampiyonluk yolundaki rakiplerinin aldığı yıldız oyunculara takılmadıklarını belirterek, "Önemli olan tak

16 Temmuz 2012, 16:08
Bu zafiyet kabul edilemez hesap verin!
Spor
Bu zafiyet kabul edilemez hesap verin!

Trabzonspor yönetiminin Burak Yılmaz transferinde yeni bir skandala imza atması taraftarların sabrını taşırdı

16 Temmuz 2012, 14:10
Trabzon AİHM'e başvurdu
Spor
Trabzon AİHM'e başvurdu

Trabzonspor avukatlarının Türkiye’deki şike süreci sırasında yaşanan gelişmelerle ilgili olarak hazırlanan bilgilendirme yazıları UEFA Disiplin Kurulu

16 Temmuz 2012, 11:01
Durmak yasak
Spor
Durmak yasak

Trabzonspor hız kesmiyor.

13 Temmuz 2012, 15:37
Trabzon fikstür çekimine neden katılmadı?
Spor
Trabzon fikstür çekimine neden katılmadı?

Trabzonspor'un 2012-2013 sezonu fikstür çekimine katılmama nedeni belli oldu.

13 Temmuz 2012, 14:00
FİKSTÜR ÇEKİLDİ
Spor
FİKSTÜR ÇEKİLDİ

Trabzonspor sezonun ilk karşılaşmasını Kardemir Karabükspor ile yapacak