SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Tek kolla hayata 'can'ıyla sarıldı
Karadeniz
Tek kolla hayata 'can'ıyla sarıldı

Trabzonlu Nilgün Bayram’ın hayatındaki en acı tarihti 17 Ağustos 1999 günü.

12 Kasım 2012, 09:16
Meclis'te israfa son
Gündem
Meclis'te israfa son

Trabzon Akçaabatlı hemşehrimiz TBMM Genel Sekreterinden örnek çalışma.

11 Kasım 2012, 18:24
Serkan maçı tamamlayamadı!
Spor
Serkan maçı tamamlayamadı!

Trabzonspor’un deneyimli oyuncusu Serkan Balcı Akhisar Belediyespor maçında büyük bir şanssızlık yaşadı.

11 Kasım 2012, 09:57
Savunmanın ayarı bozuldu!
Spor
Savunmanın ayarı bozuldu!

Trabzonspor’da savunma hattı başarılı performansıyla dikkat çekiyordu.

11 Kasım 2012, 09:49
Ritim düşünce zorlandık
Spor
Ritim düşünce zorlandık

Trabzonspor'un Akhisar Belediyespor karşısındaki ikinci golüne imza atan Emerson düşüncelerini dile getirdi.

10 Kasım 2012, 21:33
Fırtına potada hız kesmiyor
Spor
Fırtına potada hız kesmiyor

Trabzonspor Basketbol takımı ligin 6. haftasında konuk ettiği Final Gençlik’i 94-73 mağlup etti.

10 Kasım 2012, 18:52
TS hentbolda kaçana yandı
Spor
TS hentbolda kaçana yandı

Trabzonspor hentbol takımı ligin 6. haftasında konuk ettiği Maliye Milli Piyango’yla 32-32 berabere kaldı.

10 Kasım 2012, 17:46
Turizmde müşteri memnuniyetinin önemi
Karadeniz
Turizmde müşteri memnuniyetinin önemi

Trabzon Valisi Dr. Recep Kızılcık, turizmde müşteri memnuniyetinin önemine işaret etti.

10 Kasım 2012, 13:20
Akçaabat'ta trafik kazası: 3 Yaralı!
Karadeniz
Akçaabat'ta trafik kazası: 3 Yaralı!

Trabzon'un Akçaabat ilçesinde dün akşam meydana gelen trafik kazasında 3 kişi yaralandı.

10 Kasım 2012, 12:49
Kazanmaya mecburuz!
Spor
Kazanmaya mecburuz!

Trabzonspor’un başarılı savunma oyuncusu Yumlu, bu akşamki Akhisar maçı öncesi iddialı.

10 Kasım 2012, 09:46
Yasin ve Zokora'ya uyarı!
Spor
Yasin ve Zokora'ya uyarı!

Trabzonspor’da üçer sarı kartı bulunan Yasin ve Zokora’ya Teknik Direktör Şenol Güneş’ten uyarı geldi.

10 Kasım 2012, 09:37
Bu kez 3 olsun!
Spor
Bu kez 3 olsun!

Trabzonspor’un Polonyalı futbolcusu Adrian Mirezejewski, bu akşamki maçta kazanan taraf olacaklarını söyledi.

10 Kasım 2012, 09:35
Başka çaren yok!
Spor
Başka çaren yok!

Trabzonspor’un bu akşamki Akhisar maçı için önünde tek seçenek var.

10 Kasım 2012, 09:31
İnşaattan düşüp öldü!
Karadeniz
İnşaattan düşüp öldü!

Trabzon'un Boztepe Mahallesi'nde bir inşaatta çalışan Karamahmut dengesini kaybederek düştü ve hayatını kaybetti.

09 Kasım 2012, 17:49
Organ bağışının önemi
Karadeniz
Organ bağışının önemi

Trabzon’un Vakfıkebir ilçesinde 3-9 Kasım ‘Organ Bağışı Haftası’ etkinleri kapsamında usta öğrencilere seminer verildi.

09 Kasım 2012, 15:14
Cenaze hizmetleri genişletildi
Karadeniz
Cenaze hizmetleri genişletildi

Trabzon Belediyesi herhangi bir ilde ikamet edipte Trabzon’da vefat eden vatandaşlar için verilecek cenaze hizmetlerinden il sınırları dışına taşınmas

09 Kasım 2012, 15:12
Hentbolda rakip Milli Piyango
Spor
Hentbolda rakip Milli Piyango

Trabzonspor hentbol takımı ligin 6. haftasında yarın (cumartesi) Maliye Milli Piyango’yu konuk edecek.

09 Kasım 2012, 13:52
Zokora ve Bamba'ya milli davet
Spor
Zokora ve Bamba'ya milli davet

Trabzonspor'un Fildişi Sahili'li oyuncuları Didier Zokora ve Soulaymane Bamba'ya milli takım daveti geldi.

09 Kasım 2012, 13:50
Akhisar ile ilk randevu
Spor
Akhisar ile ilk randevu

Trabzonspor, yarın sahasında ağırlayacağı Akhisar Belediyespor müsabakasını kazanarak huzur bulmak istiyor.

09 Kasım 2012, 13:48
Örnek köy evlerine yoğun talep
Karadeniz
Örnek köy evlerine yoğun talep

Trabzon İl Özel İdaresi, Örnek Köy Evi Projesi’ne il genelinde 60 başvuru yapıldığı ve uygulanan projelerden sonra da yeni taleplerin hızla arttığını