SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Trabzon salonda çalıştı
Spor
Trabzon salonda çalıştı

Trabzonspor, Orduspor maçı hazırlıklarını 11.00'de yaptığı kondisyon çalışmasıyla sürdürdü.

14 Kasım 2012, 13:57
Otobüs hat ve seferleri artıyor
Karadeniz
Otobüs hat ve seferleri artıyor

Trabzon Belediyesi vatandaşların Kaşüstü Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne daha rahat ve kolay bir ulaşım sağlamak için otobüs hat ve sefer sayı

14 Kasım 2012, 13:23
Zokora'dan vazgeçmiyor!
Spor
Zokora'dan vazgeçmiyor!

Trabzonspor’un Fildişili oyuncusu Didier Zokora, Teknik Direktör Şenol Güneş’in sahada en çok tuttuğu isim oldu.

14 Kasım 2012, 10:55
Mankenliğe soyundular
Spor
Mankenliğe soyundular

Trabzonsporlu futbolcular kamera karşısına geçtiler.

14 Kasım 2012, 09:51
Al Henrique’yi ver Ozan İpek’i
Spor
Al Henrique’yi ver Ozan İpek’i

Trabzonspor Bursaspor’a takas teklifinde bulundu.

14 Kasım 2012, 09:47
Volkan % 90 Beşiktaş'ta
Spor
Volkan % 90 Beşiktaş'ta

Trabzonspor’da Volkan Şen defteri kapanıyor.

14 Kasım 2012, 09:44
Hisarcıkoğlu çağrısı
Karadeniz
Hisarcıkoğlu çağrısı

Trabzon’da borsa ve oda başkanları Hisarcıklıoğlu’nun Mayıs 2013 ayında sona erecek olan görev süresinin uzatılmasını istediler.

14 Kasım 2012, 09:28
TS'den 1461 açıklaması!
Spor
TS'den 1461 açıklaması!

Trabzonspor Yönetim Kurulu'ndan 1461 Trabzon takımının durumuyla ilgili olarak bir açıklama yapıldı.

13 Kasım 2012, 14:21
Özel İdare şov
Spor
Özel İdare şov

Trabzon 2. Amatör Küme B Grup mücadelesinde İl Özel İdare Yeşilovaspor’u 6-1’lik skorla geçti.

13 Kasım 2012, 10:53
Fırtına'nın önü açık
Spor
Fırtına'nın önü açık

Trabzonspor antrenörü Üner; sezonu şampiyonlukla tamamlayacağız .

13 Kasım 2012, 10:43
TSGİAD'tan birlik mesajı
Spor
TSGİAD'tan birlik mesajı

Trabzon Sanayici ve Girişimci İş adamları Derneği Trabzonspor camiasına seslendi

13 Kasım 2012, 09:37
Büyükşehiri hak ettik!
Karadeniz
Büyükşehiri hak ettik!

Trabzon Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu Trabzon’un Büyükşehir olmasını değerlendirdi.

13 Kasım 2012, 09:27
TS A2 Erzurum'u farklı geçti
Spor
TS A2 Erzurum'u farklı geçti

Trabzonspor A2 takımı ligin. 12. haftasında deplasmanda karşılaştığı Erzurum Büyükşehir Belediyespor’u 4-0 mağlup etti.

12 Kasım 2012, 18:16
İşte TS'nin Genel Kurul tarihi
Spor
İşte TS'nin Genel Kurul tarihi

Trabzonspor'da Olağan Genel Kurul kararı duyuruldu.

12 Kasım 2012, 16:47
Yaylalara yılın ilk karı
Karadeniz
Yaylalara yılın ilk karı

Trabzon’un yaylalarına yılın ilk karı düşerken, yaylalar beyaza büründü.

12 Kasım 2012, 12:37
"İstihdam, kariyer ve girişimcilik etkinliği"
Karadeniz
"İstihdam, kariyer ve girişimcilik etkinliği"

Trabzon'da İŞKUR tarafından "İstihdam kariyer ve girişimcilik etkiniliği" tanıtım toplantısı düzenlendi.

12 Kasım 2012, 12:35
Henüz hazır değilim!
Spor
Henüz hazır değilim!

Trabzonspor'da Arjantinli oyuncu Colman, henüz hazır olmadığını söyledi.

12 Kasım 2012, 11:16
Ne oldu sana Halil Altıntop!
Spor
Ne oldu sana Halil Altıntop!

Trabzonspor'da Halil Altıntop performansıyla hayal kırıklığı yaşatıyor.

12 Kasım 2012, 11:13
Galibiyet sonrası iki gün izin
Spor
Galibiyet sonrası iki gün izin

Trabzonspor’da Akhisar Belediyespor galibiyeti sonrası futbolculara iki gün izin verildi.

12 Kasım 2012, 11:00
Golcü diye alındı asistçi çıktı!
Spor
Golcü diye alındı asistçi çıktı!

Trabzonspor'da Janko henüz beklentilere karşılık veremedi.

12 Kasım 2012, 10:58