SON DAKİKA
SON DAKİKA

Trabzon

Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Trabzon Haberleri

Potada rakip Başkent Gençlik
Spor
Potada rakip Başkent Gençlik

Trabzonspor basketbol takımı ligin 8. haftasında 21 Kasım 2012 Çarşamba günü Başkent Gençlik ile karşılaşacak.

19 Kasım 2012, 16:16
TS taraftarından örnek davranış
Spor
TS taraftarından örnek davranış

Trabzonspor taraftarları kan verme organizasyonunda buluştu.

19 Kasım 2012, 14:28
Kızının düğününde hayatını kaybetti
Karadeniz
Kızının düğününde hayatını kaybetti

Trabzon'da doktor kızının düğününde kalp krizi geçiren baba hayatını kaybetti.

19 Kasım 2012, 14:24
Banyoda ölü bulundu!
Karadeniz
Banyoda ölü bulundu!

Trabzon’un merkeze bağlı Akkaya Köyü’nde 7 aylık hamile bir kadın hayatını kaybetti.

19 Kasım 2012, 12:28
Oyuncaklar sahiplerini buldu
Karadeniz
Oyuncaklar sahiplerini buldu

Trabzon'dan Van'a Oyuncak Kardeşliği' kampanyası kapsamında toplanan oyuncaklar sahiplerine ulaştırıldı.

19 Kasım 2012, 11:35
Trabzon emniyetinde usulsüz ihale krizi
Karadeniz
Trabzon emniyetinde usulsüz ihale krizi

Trabzon Emniyetinin 1.5 yıldır yeni hizmet binasına taşınamamasının nedeni ortaya çıktı.

19 Kasım 2012, 09:58
Yöneticilik konu mankenliği değil
Spor
Yöneticilik konu mankenliği değil

Trabzonspor’un eski yöneticilerden Hançer özel açıklamalarda bulundu.

19 Kasım 2012, 09:48
Trabzon İlklerin peşinde
Spor
Trabzon İlklerin peşinde

Trabzonspor deplasmanda da gülmek istiyor.

19 Kasım 2012, 09:38
Trabzonspor'da şok eksikler!
Spor
Trabzonspor'da şok eksikler!

Trabzonspor, Orduspor ile oynayacağı maç için karayolu ile bu kente geçti.

18 Kasım 2012, 17:16
Narlıbahçe'yi anlattı
Karadeniz
Narlıbahçe'yi anlattı

Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu Gülbaharhatun mahallesinde esnaf ziyaretinde bulundu.

18 Kasım 2012, 12:37
Hentbolda Çankaya şoku
Spor
Hentbolda Çankaya şoku

Trabzonspor başkent deplasmanında güçlü rakibine diş geçiremedi .

18 Kasım 2012, 09:57
Emre forma bekliyor
Spor
Emre forma bekliyor

Trabzonspor’un yetenekli futbolcusu Emre Güral, artık ilk 11’de forma giymek istiyor.

18 Kasım 2012, 09:17
Dikkatli olacağız!
Spor
Dikkatli olacağız!

Trabzonspor’da Orduspor maçı öncesi geri sayım başlarken takımın sağbeki Serkan, bu karşılaşmada dikkatli olacakları söyledi.

18 Kasım 2012, 09:02
Henrique gider Aykut gelir!
Spor
Henrique gider Aykut gelir!

Trabzonspor’da yabancıları elden çıkarmak için formül aranıyor.

18 Kasım 2012, 09:00
Beton santrali hizmete girdi
Karadeniz
Beton santrali hizmete girdi

Trabzon Belediyesi, tarafından kaliteli beton üretimine yönelik olarak kurulan beton santrali hizmete girdi.

17 Kasım 2012, 14:26
Bu fırtına dinmez!
Spor
Bu fırtına dinmez!

Trabzonspor basketbol takımında Üner "zor bir mücadele bizi bekliyor" dedi.

17 Kasım 2012, 11:23
Belediye'nin 2013 bütçesi
Karadeniz
Belediye'nin 2013 bütçesi

Trabzon Belediyesi'nin 2013 yılı tahmini bütçesi 206 milyon 700 bin TL olarak kabul edildi.

17 Kasım 2012, 11:10
Trabzon'da ilginç hırsızlık!
Karadeniz
Trabzon'da ilginç hırsızlık!

Trabzon'da kimliği belirlenemeyen bir şahıs ilginç bir hırsızlık yaptı.

17 Kasım 2012, 11:08
Adaletsiz karar mağdur etti
Karadeniz
Adaletsiz karar mağdur etti

Trabzon’un Araklı ilçesi minibüs şoförleri mağdur olduklarını belirterek isyan etti.

17 Kasım 2012, 10:09
Takım olabilmek için sonuçlar önemli
Spor
Takım olabilmek için sonuçlar önemli

Trabzonspor’un kaptanı, ligde üst sıralarla arada fazla puan farkı olmadığını belirtti.

17 Kasım 2012, 09:50