SON DAKİKA
SON DAKİKA

Survivor 2021

Survivor 2021 ile ilgili tüm haberleri, son dakika Survivor 2021 haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Survivor 2021 haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Survivor 2021 Haberleri

Survivor'da yarışmacılara bayram sürprizi!
Gündem
Survivor'da yarışmacılara bayram sürprizi!

Survivor 2021'de yarışmacılara büyük Ramazan Bayramı sürprizi... Acun Ilıcalı, Survivor Panorama'ya katıldı, Survivor'da bayram nedeniyle eleme olmayacağını duyurdu. Ayrıca oynanacak oyunu kazanan takımın ailelerinin Dominik'e geleceğini açıkladı.

11 Mayıs 2021, 12:38
Öykü Çelik ile İsmail Berhan ayrıldı
Magazin
Öykü Çelik ile İsmail Berhan ayrıldı

Survivor 2021'den elendikten sonra evlenme teklifi alan oyuncu Öykü Çelik, geçtiğimiz günlerde evlilik için 'Evet' dediği İsmail Berhan ile yollarını ayırdıklarını duyurdu.

07 Mayıs 2021, 10:55
Survivor İsmail'in nişanlısı her şeyi anlattı! Survivor'da kim elendi?
Magazin
Survivor İsmail'in nişanlısı her şeyi anlattı! Survivor'da kim elendi?

Survivor 2021 Ünlüler - Gönüllüler yarışması hız kesmeden devam ediyor. Dokunulmazlık yarışının yapıldığı geceye geçtiğimiz hafta annesinin itirafıyla büyük bir şok yaşayan İsmail Balaban'ın nişanlısıyla konuşması damga vurdu. İsmail, k onsey öncesi Gamze'den gelen talep doğrultusunda telefonla görüştü. Öte yandan reklam arasında Instagram hesabından canlı yayın yapan Acun Ilıcalı, "Yarışmacıların bilmediği ancak sizin bileceğiniz konuyu açıklıyorum" diyerek merak edilen bir soruya cevap verdi.

03 Mayıs 2021, 11:20
İsmail Balaban’a bir şok daha; Nişanlısından olay hamle
Magazin
İsmail Balaban’a bir şok daha; Nişanlısından olay hamle

Survivor 2021'de İsmail Balaban ve annesi arasında yaşanan telefon konuşması gündeme damgasını vurmuştu. Başarılı yarışmacı İsmail Balaban Nişanlısı Gamze Atakan tarafından yapılan hamleyle bir kez daha sarsıldı. Olayın perde arkasını sizler için araştırdık…

29 Nisan 2021, 09:48
İsmail kim? İsmail Balaban kaç yaşında, nereli, evli mi
Magazin
İsmail kim? İsmail Balaban kaç yaşında, nereli, evli mi

Survivor 2021 yarışmasında ünlüler takımında yarışan İsmail Balaban kim sorusu araştırılıyor. Nişanlı olduğunu sık sık dile getiren yarışmacının iletişim ödülünde yaşadıkları izleyeni merakta bıraktı. Peki, İsmail Balaban'ın nişanlısı kimdir?

27 Nisan 2021, 23:00
Diskalifiye olan Çağrı favorisi açıkladı: Çok ağır konuştu
Medya
Diskalifiye olan Çağrı favorisi açıkladı: Çok ağır konuştu

Survivor 2021'de Acun Ilıcalı sakatlığı sebebiyle Çağrı Atakan'ın diskalifiye olduğunu açıklamıştı. Atakan yarışma sonrası ilk kez konuştu.

25 Nisan 2021, 12:21
Survivor'da fenomen yarışmacıya diskalifiye şoku! Gözyaşlarına boğuldu..
Medya
Survivor'da fenomen yarışmacıya diskalifiye şoku! Gözyaşlarına boğuldu..

Survivor 2021, 22 Nisan Perşembe akşamı 75’inci bölümüyle ekranlara geldi. Acil durum konseyinin toplandığı gecede Acun Ilıcalı, ünlüler takımı yarışmacısı Çağrı Atakan’ın sakatlığı nedeniyle diskalifiye edildiğini açıkladı.

23 Nisan 2021, 11:24
Survivor'da Trabzonlu isim adaya veda etti
Medya
Survivor'da Trabzonlu isim adaya veda etti

Survivor 2021 her zaman olduğu gibi yine heyecanlı ve hüzünlü sahnelerle geceye damga vurdu. Peki ama Survivor 2021’de adaya veda eden son isim kim oldu? İşte detaylar…

21 Nisan 2021, 09:35
Survivor 2021’de flaş gelişme; Kimse bu ismi beklemiyordu
Medya
Survivor 2021’de flaş gelişme; Kimse bu ismi beklemiyordu

Survivor 2021 yayınlanan bölümüyle izleyenleri yine ekran başına kilitlemeyi başardı. Survivor 2021’de ekran başındakiler kimin elendiğini merak ediyor. Survivor’da geceye damga vuran bir gelişme daha yaşandı. Survivor Merve’ye ne oldu? İşte detaylar…

14 Nisan 2021, 09:21
Survivor 2021'de aşk bombası! Barış Özbek açıkladı
Magazin
Survivor 2021'de aşk bombası! Barış Özbek açıkladı

Survivor 2021’den elenen Barış Özbek, sosyal medya platformu Twitter üzerinden Aleyna Kalaycıoğlu’nun Batuhan Karacakaya’ya aşık olduğunu iddia etti. Özbek, “Aleyna Kalaycıoğlu, Batuhan’a yanık, Aleyna, Batuhan’a aşıksa çocuk ne yapsın” ifadelerini kullandı.

05 Nisan 2021, 17:06
Survivor'da aşk bombası! Acun Ilıcalı sorunca ortaya çıktı...
Medya
Survivor'da aşk bombası! Acun Ilıcalı sorunca ortaya çıktı...

Survivor 2021 yarışmasında bu kez aşk dedikodusu var. Anlatılanlar herkesi şaşkına çevirmiş durumda. Kıyasıya mücadelenin yaşandığı gecede takım arkadaşı Poyraz'la arasının neden bozuk olduğunu anlatan Aleyna'nın anlattıklarına inanamayacaksınız. Detaylar dün akşam ortaya çıktı.

04 Nisan 2021, 14:46
Survivor’dan elenecek isim belli oldu; İfşa gündeme bomba gibi düştü
Medya
Survivor’dan elenecek isim belli oldu; İfşa gündeme bomba gibi düştü

Survivor 2021 sezonu tüm heyecanıyla devam ediyor. Ünlüler ve Gönüllüler mücadelesindeki hırs ve başarı dinmiyor. Her hafta düzenli olarak yaşanan elemeler izleyicileri meraklandırıyor. Peki bu hafta Survivor'da kim elendi? Survivor eleme adayları kim seçildi? İşte Survivor 2021'de yaşanan son gelişmeler...

31 Mart 2021, 09:40
Herkes Çağrı Atakan’ı bekliyordu.. Survivor’da şok diskalifiye kararı!
Magazin
Herkes Çağrı Atakan’ı bekliyordu.. Survivor’da şok diskalifiye kararı!

Survivor 2021’de ünlüler takımının kaptanı Barış Özbek’in diskalifiye edildiği iddia edildi.

11 Mart 2021, 17:47
Survivor’da Acun Ilıcalı’dan Çağrı’ya diskalifiye uyarısı
Medya
Survivor’da Acun Ilıcalı’dan Çağrı’ya diskalifiye uyarısı

Survivor 2021’de Ünlüler Gönüllüler takımları arasında rekabet kıyasıya devam ediyor. Takımlar dün parkurda yeni bir dokunulmazlık ve ödül oyunu için mücadele ettiler. Dokunulmazlık oyununu kaybeden ünlüler takımında Öykü Survivor'da haftanın ilk eleme adayı oldu. Acun Ilıcalı'dan perşembe günü Çağrı ve Dora arasında yaşanan kavgayla ilgili da açıklama geldi. Ilıcalı, Çağrı Atakan'ya yarışma kurallarını hatırlatarak, "Sinirini burada deşarj etme" diyerek uyarıda bulundu.

28 Şubat 2021, 12:43
Estetiksiz hali ortaya çıktı!
Magazin
Estetiksiz hali ortaya çıktı!

Survivor 2021’nin ünlüler takımında yer alan oyuncu Öykü Çelik’in estetiksiz hali ortaya çıktı.

25 Şubat 2021, 11:13
Survivor'da ünlü yarışmacı topun ağzında! Kaderi belli oluyor
Medya
Survivor'da ünlü yarışmacı topun ağzında! Kaderi belli oluyor

Survivor 2021'de sular durulmuyor. Cemal Hünal, Meryem Kasapoğlu, Emin Günenç'in diskalifiye edilmesinin ardından "Anlat Bakalım" oyununda takım arkadaşı Ayşe'ye küfür eden Survivor 2021 gönüllüler takımı yarışmacısı Reşat Hacıahmetoğlu yarışmadan diskalifiye edilebilir. Kararı ünlü televizyoncu Acun Ilıcalı verecek. Kaynak Yeniçağ: Survivor'da ünlü yarışmacı topun ağzında. Kaderi Acun'un iki dudağının arasında

20 Şubat 2021, 11:28
Survivor 2021 16. bölüm fragmanı yayınlandı! Kim eleme adayı olacak?
Medya
Survivor 2021 16. bölüm fragmanı yayınlandı! Kim eleme adayı olacak?

Survivor 2021 16. Bölüm Fragmanı sitemizde yayınlandı. Survivor 2021 yeni bölümünde neler yaşanacak? Yeni bölümle alakalı tüm detaylar haberimizde bulabilirsiniz

30 Ocak 2021, 09:53
Cemal Hünal’ın eşinden şaşırtan çıkış
Magazin
Cemal Hünal’ın eşinden şaşırtan çıkış

Survivor 2021’in dün akşam ekranlara gelen acil durum konseyinde ünlü oyuncu Cemal Hünal diskalifiye edildi. Bu gelişmenin ardından Hünal’ın eşi Lale Cangal’dan şaşırtan bir paylaşım geldi.

22 Ocak 2021, 15:52
Acun Ilıcalı Survivor 2021'den Cemal Hünal'ı diskalifiye etti!
Magazin
Acun Ilıcalı Survivor 2021'den Cemal Hünal'ı diskalifiye etti!

Survivor 2021 başlayalı çok olmamasına rağmen heyecan ve adrenalini şimdiden hem ekranda hem de yarışmada yükseltti. Acun Ilıcalı yarışmaya büyük iddialarla gelen Cemal Hünal'ı evine gönderdi.

22 Ocak 2021, 12:48
Survivor 2. Bölüm Fragmanı! İlk Eleme Adayı kim olacak?
Medya
Survivor 2. Bölüm Fragmanı! İlk Eleme Adayı kim olacak?

Survivor 2021 2. bölüm tanıtımı yayınlandı.

10 Ocak 2021, 12:04