SON DAKİKA
SON DAKİKA

Survivor 2020

Survivor 2020 ile ilgili tüm haberleri, son dakika Survivor 2020 haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. Survivor 2020 haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

Survivor 2020 Haberleri

Survivor'da şok eleme! Kimse beklemiyordu
Medya
Survivor'da şok eleme! Kimse beklemiyordu

Survivor 2021 finaline artık sayılı günler kaldı. 7 kişinin kaldığı Survivor'da bir kişi adaya veda etti. Aleyna, Batuhan ve Ayşe arasında yaşanan oylama sonucunda adaya veda eden isim belli oldu.

14 Haziran 2021, 12:54
Survivor’da Poyraz’dan flaş sözler: Onları istemiyorum
Medya
Survivor’da Poyraz’dan flaş sözler: Onları istemiyorum

Büyük finale geri sayımın başladığı Survivor’da dün heyecan dolu mücadelelerin ardından haftanın ilk eleme adayı belli oldu. Dokunulmazlık ödülünün salibi olan Poyraz'ın eleme adayını belirlediği gecede araba ödülüne kavuşan isim Dora oldu. Poyraz'ın eleme potası adayını söylerken yaptığı açıklamalar bomba etkisi yarattı.

10 Haziran 2021, 14:22
Survivor’da şok gelişme; Acun çaresiz kalınca bakın ne yaptı
Medya
Survivor’da şok gelişme; Acun çaresiz kalınca bakın ne yaptı

Ekranların en çok izlenen ve takip edilen yarışma programı Survivor 2021’de gündeme damga vuracak gelişmeler yaşanıyor. Peki ama hangi yarışmıcılar arasında gerginlik çıktı? Acun Ilıcalı nasıl bir yok izleyecek? Merak edilen soruların yanıtları haberimizde…

07 Haziran 2021, 10:33
Survivor'dan çeyrek final öncesi bakın kim elendi
Medya
Survivor'dan çeyrek final öncesi bakın kim elendi

Survivor yarışmasında 11 Mayıs Salı akşamı yine bir veda yaşandı. Eleme adayları arasından bir isim Survivor hayallerine veda etmek zorunda kaldı.

12 Mayıs 2021, 10:27
Survivor'da yarışmacılara bayram sürprizi!
Gündem
Survivor'da yarışmacılara bayram sürprizi!

Survivor 2021'de yarışmacılara büyük Ramazan Bayramı sürprizi... Acun Ilıcalı, Survivor Panorama'ya katıldı, Survivor'da bayram nedeniyle eleme olmayacağını duyurdu. Ayrıca oynanacak oyunu kazanan takımın ailelerinin Dominik'e geleceğini açıkladı.

11 Mayıs 2021, 12:38
Survivor İsmail'in nişanlısı her şeyi anlattı! Survivor'da kim elendi?
Magazin
Survivor İsmail'in nişanlısı her şeyi anlattı! Survivor'da kim elendi?

Survivor 2021 Ünlüler - Gönüllüler yarışması hız kesmeden devam ediyor. Dokunulmazlık yarışının yapıldığı geceye geçtiğimiz hafta annesinin itirafıyla büyük bir şok yaşayan İsmail Balaban'ın nişanlısıyla konuşması damga vurdu. İsmail, k onsey öncesi Gamze'den gelen talep doğrultusunda telefonla görüştü. Öte yandan reklam arasında Instagram hesabından canlı yayın yapan Acun Ilıcalı, "Yarışmacıların bilmediği ancak sizin bileceğiniz konuyu açıklıyorum" diyerek merak edilen bir soruya cevap verdi.

03 Mayıs 2021, 11:20
Evlilik için tarih vermişti!
Magazin
Evlilik için tarih vermişti!

Survivor 2020’den sonra aşk yaşamaya başlayan Barış Murat Yağcı ile Nisa Bölükbaşı çiftinin ayrıldığı iddia edildi.

02 Mayıs 2021, 11:50
Survivor'da acil durum konseyi! Şok diskalifiye kararı
Medya
Survivor'da acil durum konseyi! Şok diskalifiye kararı

Survivor'ın bu akşam ekrana gelecek bölümünde acil durum konseyi toplanırken Acun Ilıcalı, bir yarışmacının adaya veda etmek zorunda kaldığını açıkladı. Fragmanın üzerine izleyenler, veda eden yarışmacının burnu kırılan Merve Aydın olduğunu iddia etti.

22 Nisan 2021, 11:36
Survivor'da Trabzonlu isim adaya veda etti
Medya
Survivor'da Trabzonlu isim adaya veda etti

Survivor 2021 her zaman olduğu gibi yine heyecanlı ve hüzünlü sahnelerle geceye damga vurdu. Peki ama Survivor 2021’de adaya veda eden son isim kim oldu? İşte detaylar…

21 Nisan 2021, 09:35
Survivor’da Reşat Çileden Çıktı! Ünlüler Takımının üstüne yürüdü!
Gündem
Survivor’da Reşat Çileden Çıktı! Ünlüler Takımının üstüne yürüdü!

Ekranların sevilen programı Survivor'da finale aylar kala heyecan artıyor.

19 Nisan 2021, 12:03
Survivor 2021’de flaş gelişme; Kimse bu ismi beklemiyordu
Medya
Survivor 2021’de flaş gelişme; Kimse bu ismi beklemiyordu

Survivor 2021 yayınlanan bölümüyle izleyenleri yine ekran başına kilitlemeyi başardı. Survivor 2021’de ekran başındakiler kimin elendiğini merak ediyor. Survivor’da geceye damga vuran bir gelişme daha yaşandı. Survivor Merve’ye ne oldu? İşte detaylar…

14 Nisan 2021, 09:21
Survivor'dan elenen Doğan Keser'den flaş itiraflar
Medya
Survivor'dan elenen Doğan Keser'den flaş itiraflar

TV8'de yayınlanan Acun Ilıcalı'nın sunduğu Survivor'dan elenen Doğan Keser her şeyi itiraf etti. Batuhan'a "Burası Adnan Ziyagil'in Yalısı değil" diyen Keser, bomba açıklamalarda bulundu.

08 Nisan 2021, 15:07
Survivor 62. Bölüm Fragmanı! Ada şok kavga Batuhan ve Doğan
Medya
Survivor 62. Bölüm Fragmanı! Ada şok kavga Batuhan ve Doğan

Survivor yeni bölümleri ile ekranlara gelmeye devam ediyor. Her bölümünde birbirinden heyecanlı oyunları ile kıyasıya rekabetin yaşandığı Survivor 61.Bölümü ile 3 Nisan saat 20:00'den itibaren izleyicisi ile buluşacak. Yeni bölümde neler olacak?

04 Nisan 2021, 12:34
Survivor'da eleme adayı belli oldu! Batuhan'ın gözyaşları...
Magazin
Survivor'da eleme adayı belli oldu! Batuhan'ın gözyaşları...

Survivor son bölüm yine nefes kesen mücadelelere zaman zaman ise duygusal anlara sahne oldu. Ünlüler takımından Batuhan anlattığı rüyayı anlatırken gözyaşlarını tutamadı. Öte yandan Survivor'da ilk eleme adayı belli oldu. Ünlülerin dokunulmazlığı kaybetmesiyle takım bir aday çıkardı. O isim ise yarışmaya yeni katılan Yiğit oldu. İşte detaylar..

21 Şubat 2021, 12:36
Survivor'da ünlü yarışmacı topun ağzında! Kaderi belli oluyor
Medya
Survivor'da ünlü yarışmacı topun ağzında! Kaderi belli oluyor

Survivor 2021'de sular durulmuyor. Cemal Hünal, Meryem Kasapoğlu, Emin Günenç'in diskalifiye edilmesinin ardından "Anlat Bakalım" oyununda takım arkadaşı Ayşe'ye küfür eden Survivor 2021 gönüllüler takımı yarışmacısı Reşat Hacıahmetoğlu yarışmadan diskalifiye edilebilir. Kararı ünlü televizyoncu Acun Ilıcalı verecek. Kaynak Yeniçağ: Survivor'da ünlü yarışmacı topun ağzında. Kaderi Acun'un iki dudağının arasında

20 Şubat 2021, 11:28
Aycan Yanaç’ın göğüs ucu göründü! Sosyal medya çalkalandı..
Magazin
Aycan Yanaç’ın göğüs ucu göründü! Sosyal medya çalkalandı..

Survivor 2020’nin fenomen yarışmacısı Aycan Yanaç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla gündeme oturdu. Ünlü ismin göğüs ucu gözükünce takipçileri uyardı.

26 Ocak 2021, 14:27
Survivor Barış'ın yeni projesi belli oldu
Magazin
Survivor Barış'ın yeni projesi belli oldu

Survivor 2020'de ikinci olan Barış Murat Yağcı, oyunculuktan sonra şarkıcılığa adım attı. Yağcı, yeni şarkısı için klip çekimlerine hazırlanıyor.

22 Ocak 2021, 19:33
Survivor 2. Bölüm Fragmanı! İlk Eleme Adayı kim olacak?
Medya
Survivor 2. Bölüm Fragmanı! İlk Eleme Adayı kim olacak?

Survivor 2021 2. bölüm tanıtımı yayınlandı.

10 Ocak 2021, 12:04
Survivor ne zaman başlayacak? Survivor Ünlüler Gönüllüler kadrosu belli oldu!
Medya
Survivor ne zaman başlayacak? Survivor Ünlüler Gönüllüler kadrosu belli oldu!

Survivor yeni sezon yarışmacıları belli oldu. 2021 sezonu için geri sayım başlarken yarışmanın hayranları heyecan içerisinde başlangıç tarihini bekliyor.

04 Ocak 2021, 10:30
Üstsüz pozu gündeme oturdu!
Magazin
Üstsüz pozu gündeme oturdu!

Survivor 2020’nin önemli isimlerinden Mert Öcal, üstsüz paylaşımıyla gündeme oturdu. Öcal’ın kaslı vücuduna hayranlarından beğeni yağarken, sosyal medya fenomen Burak Altındağ “Edep ya hu!” yorumunu yaptı.

18 Aralık 2020, 10:03