SON DAKİKA
SON DAKİKA

2023

2023 ile ilgili tüm haberleri, son dakika 2023 haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. 2023 haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

2023 Haberleri

AK Parti'den geçim sıkıntısı anketi
Gündem
AK Parti'den geçim sıkıntısı anketi

2023 seçimleri öncesi nabız yoklamaya devam eden AK Parti'de, bu kez ekonomi ağırlıklı anketler yapılarak vatandaşın geçim sıkıntısı dinlenecek, çözümler üretilecek.

27 Kasım 2021, 13:24
Ümit Milli Takım kadrosunda değişiklik
Spor
Ümit Milli Takım kadrosunda değişiklik

2023 UEFA 21 Yaş Altı Avrupa Şampiyonası Elemeleri'nde I Grubu 5. hafta maçında 16 Kasım Salı günü Danimarka ile karşılaşacak Ümit Milli Futbol Takımı'nın aday kadrosunda değişiklik yapıldı.

14 Kasım 2021, 13:51
Erdoğan 2023'te kesin yok! MHP ve AK Parti'nin ortak adayı açıklandı
Siyaset
Erdoğan 2023'te kesin yok! MHP ve AK Parti'nin ortak adayı açıklandı

2023 seçimlerinde Erdoğan’ın adaylık başvurusu yapacağını ancak YSK’nın bunu kabul etmeyeceğini söyleyen Avrasya Anket Başkanı Kemal Özkiraz Erdoğan’ın yerine düşündüğü ismi açıkladı.

29 Ekim 2021, 15:48
Atatürk'ü canlandıracak!
Magazin
Atatürk'ü canlandıracak!

2023 yılında, 29 Ekim'de büyük bir film projesine imza atılacak! İddialara göre sinema filminde Mustafa Kemal Atatürk'ü Aras Bulut İynemli canlandıracak.

13 Ekim 2021, 16:51
AK Partili vekilin Erdoğan ve 2023 korkusu: Hep beraber kül oluruz
Gündem
AK Partili vekilin Erdoğan ve 2023 korkusu: Hep beraber kül oluruz

2023 seçimlerine doğru gidilirken AKP Milletvekili Oğuzhan Kaya'dan dikkat çeken açıklamalar geldi.

26 Eylül 2021, 12:18
Abdülkadir Selvi yazdı: Erken seçime dair o söylentiyi açıkladı
Siyaset
Abdülkadir Selvi yazdı: Erken seçime dair o söylentiyi açıkladı

2023 yılında yapılması planlana seçimlere doğru gidilirken AKP ve MHP'nin yürüttüğü Cumhur İttifakı'nda erken seçimi kararı alınıp alınmayacağı tartışma konusu oldu.

20 Eylül 2021, 12:15
Son Cumhurbaşkanı adaylığı anketinde ilk 3 değişti!
Siyaset
Son Cumhurbaşkanı adaylığı anketinde ilk 3 değişti!

2023 yılında yapılması planlanan Cumhurbaşkanlığı seçimleri için yapılan ve isim verilmeden "cumhurbaşkanı adayı kim olmalı" anketinden dikkat çeken sonuçlar...

14 Eylül 2021, 13:39
Millet İttifakı ‘büyük hata’ yapabilir! Erdoğan’la yarışın formülü ne? Kılıçdaroğlu ve Akşener...
Siyaset
Millet İttifakı ‘büyük hata’ yapabilir! Erdoğan’la yarışın formülü ne? Kılıçdaroğlu ve Akşener...

2023 seçimlerine yaklaşırken muhalefetin yani Millet İttifakı’nın cumhurbaşkanı adayının kim olacağı hala merak konusu. Anketler Mansur Yavaş, Ekrem İmamoğlu ve Meral Akşener’i öne çıkarsa da, aday olması muhtemel en güçlü isim CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu olarak görülüyor. Kılıçdaroğlu’nun adaylığı sandık matematiği açısından doğru mu? 2 turlu başkanlık seçimlerinde süreç nasıl işliyor? Eğer bu formül uygulanırsa hem CHP ve İYİ Parti arasında sıkıntı yaşanmaz hem de seçmen için doğru “s

14 Ağustos 2021, 09:39
Uğur Dündar, Cumhurbaşkanlığı konusunda hazırlanan tezgahı açıkladı
Gündem
Uğur Dündar, Cumhurbaşkanlığı konusunda hazırlanan tezgahı açıkladı

2023 yılında yapılması planlanan Cumhurbaşkanlığı seçiminde Millet İttifakı’nın adayının kim olacağı yönündeki tartışmalar gündemdeki yerini korurken, usta gazeteci Uğur Dündar’dan konuya ilişkin dikkat çekici bir paylaşım geldi.

10 Ağustos 2021, 11:07
Nagehan Alçı'nın İmamoğlu ve Yavaş yorumu: Cumhurbaşkanı adayı kim...
Siyaset
Nagehan Alçı'nın İmamoğlu ve Yavaş yorumu: Cumhurbaşkanı adayı kim...

2023 yılında yapılması planlanan cumhurbaşkanlığı seçimleri için farklı senaryolar konuşulurken Millet İttifakı'nın cumhurbaşkanı adayının kim olacağı merak konusu oldu.

09 Ağustos 2021, 09:11
MetroPOLL son anketi açıkladı: Kararsızlar hangi partiye daha yakın?
Siyaset
MetroPOLL son anketi açıkladı: Kararsızlar hangi partiye daha yakın?

2023 seçimlerinin sonuçlarını en yüksek oranda etkileyecek olan kararsızlar üzerinde yapılan araştırma, kararsızların Cumhur İttifakı'na mı, yoksa Millet İttifakı'na mı daha yakın olduğunu ortaya koydu.

22 Haziran 2021, 13:01
İlhan Kesici Cumhurbaşkanı adayı mı oluyor?
Siyaset
İlhan Kesici Cumhurbaşkanı adayı mı oluyor?

2023 yılında yapılacak olan cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesinde AK Parti ve MHP'nin oluşturduğu Cumhur İttifakı'nın adayı olan Recep Tayyip Erdoğan'a karşı CHP'nin, CHP İstanbul Milletvekili İlhan Kesici'yi aday göstermesine yönelik düşüncelere bir yenisi daha eklendi.

13 Haziran 2021, 13:28
İşte Erdoğan'ın 2023'te aday olarak karşısında görmek istediği 2 isim
Siyaset
İşte Erdoğan'ın 2023'te aday olarak karşısında görmek istediği 2 isim

2023 yılında yapılacak olan Cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesinde peş peşe gelen anketler, Cumhur İttifakı'ndaki oy kaybını hatta Ekrem İmamoğlu ile Mansur Yavaş'ın, Erdoğan'a karşı olan şansının yüksek olduğunu gösterse de Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 2023 için karşısında görmek istediği rakipleri belli oldu.

08 Haziran 2021, 12:06
Ünlü anketçi açıkladı: ''CHP’nin adayı ya İmamoğlu olmalı, ya da İlhan Kesici''
Siyaset
Ünlü anketçi açıkladı: ''CHP’nin adayı ya İmamoğlu olmalı, ya da İlhan Kesici''

2023 yılında yapılacak Cumhurbaşkanlığı seçimleri için “muhalefetin adayı kim olacak” sorusu yanıt ararken, Sonar Araştırma’nın başkanı Hakan Bayrakçı canlı yayında “CHP’nin adayı kim olmalı” sorusuna yanıt verdi.

29 Mart 2021, 11:41
AK Parti'nin yeni seçim sistemi taslağı ortaya çıktı!
Siyaset
AK Parti'nin yeni seçim sistemi taslağı ortaya çıktı!

2023 yılında yapılacak olan seçimlere "yeni bir seçim sistemi" ile girmek isteyen AK Parti iktidarının taslak metni ortaya çıktı.

19 Mart 2021, 10:57
Cumhur, Millet derken... Üçüncü bir ittifak mı geliyor?
Siyaset
Cumhur, Millet derken... Üçüncü bir ittifak mı geliyor?

2023'te yapılacak olan seçimlere yönelik çalışmalar ve tartışmalar sürerken, kulislere bomba bir iddia düştü. Buna göre İYİ Parti üçüncü bir ittifak kurabilir. Hatta ittifaka katılacak diğer partiler bile belli.

16 Mart 2021, 09:14
2023 FIBA Dünya Kupası'nın logosu tanıtıldı!
Spor
2023 FIBA Dünya Kupası'nın logosu tanıtıldı!

Uluslararası Basketbol Federasyonu (FIBA) tarafından düzenlenecek 2023 FIBA Dünya Kupası’nın resmi logosu tanıtıldı.

04 Aralık 2020, 17:18
2023 seçimlerine bir ittifak daha mı geliyor?
Siyaset
2023 seçimlerine bir ittifak daha mı geliyor?

AK Parti ile MHP'nin kurduğu Cumhur ve CHP ile İYİ Parti'nin kurduğu Millet İttifakları'nın 2023 yılında yeni bir ittifakla karşı karşıya geleceği iddia edildi.

30 Eylül 2019, 14:03
2023 hedefine  hızla ilerliyoruz
Karadeniz
2023 hedefine hızla ilerliyoruz

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, “Ordu’da yüzde 61.89, ülke genelinde ise yüzde 50’nin üzerinde oy alarak referandumdan başarılı çıktık”