SON DAKİKA
SON DAKİKA

2023

2023 ile ilgili tüm haberleri, son dakika 2023 haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. 2023 haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

2023 Haberleri

Yerli otomobil TOGG'un fiyatına ÖTV ayarı! Tahmini satış fiyatı belli oldu
Gündem
Yerli otomobil TOGG'un fiyatına ÖTV ayarı! Tahmini satış fiyatı belli oldu

2023 yılında piyasaya çıkması beklenen Türkiye'nin yerli otomobil TOGG için vergi avantajı getirildi. Motor gücü 160 kW’ı, vergisiz fiyatı ise 700 bin TL'yi geçmeyen elektrikli araçlardan alınan ÖTV oranı yüzde 10 olarak belirlendi. Buna göre TOGG'un fiyatının 900 bin TL bandında olabileceği tahmin ediliyor.

02 Temmuz 2022, 13:08
Ankara kulisi: Erdoğan erken seçim tarihini ve sloganı belirledi!
Siyaset
Ankara kulisi: Erdoğan erken seçim tarihini ve sloganı belirledi!

Sözcü gazetesi yazarı Deniz Zeyrek, kaleme aldığı yazıda "Seçim erkene alınabilir, konuşulan tarihin anlamı dikkat çekiyor" ifadelerini kullandı.

29 Haziran 2022, 09:24
Karamollaoğlu Erdoğan'a şans tanımadı: Seçimi yüzde 99 kazanırız
Siyaset
Karamollaoğlu Erdoğan'a şans tanımadı: Seçimi yüzde 99 kazanırız

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, 2023 seçimlerine dair açıklamalarda bulundu. Kesin adaylığını açıklayan Erdoğan'a yüzde 1 ihtimal veren Karamollaoğlu, "Seçimi %99 kazanırız" dedi.

26 Haziran 2022, 11:38
''Altay tankı neden ortada yok?'' sorusuna cevap: Elimizde motor yok
Gündem
''Altay tankı neden ortada yok?'' sorusuna cevap: Elimizde motor yok

2023 yılında teslim edilmesi planlanan Altay tankı için Milli Savunma Bakan Yardımcısı tarafından yapılan açıklamada ''elimizde motor ve transmisyon yok'' ifadeleri kullanıldı.

22 Haziran 2022, 15:21
Fitch'ten Türkiye'ye uyarı: Son 10 yılın en zorlu süreci olacak
Ekonomi
Fitch'ten Türkiye'ye uyarı: Son 10 yılın en zorlu süreci olacak

Fitch'in son raporunda, Türkiye'deki sigorta şirketleri son on yılın en zorlu koşullarında faaliyet gösterdiği belirtildi.

20 Haziran 2022, 16:35
Erdoğan’ın müjdesinden sonra 10 kez zam yapıldı!
Ekonomi
Erdoğan’ın müjdesinden sonra 10 kez zam yapıldı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Karadeniz’de doğal gaz bulunduğuna yönelik verdiği haberden sonra 10 kez zam yapıldığı söylendi.

15 Haziran 2022, 14:42
Eski BOTAŞ müdürü açıkladı: Doğal gaza zam gelmezse erken seçim var
Ekonomi
Eski BOTAŞ müdürü açıkladı: Doğal gaza zam gelmezse erken seçim var

Eski BOTAŞ Genel Müdürü Gökhan Yardım, doğal gaz zammı ile erken seçim arasında ilişki olduğunu söyledi. Yardım, doğalgaza zam yapılmazsa, bunun erken seçim işareti olabileceğini belirtti.

14 Haziran 2022, 14:14
Kulis: Ne Soylu, ne de Akar! Erdoğan sonrası için o isim masada
Siyaset
Kulis: Ne Soylu, ne de Akar! Erdoğan sonrası için o isim masada

Sedat Bozkurt, Erdoğan sonrası için AKP kulislerinde adı geçen isimleri yazdı. Soylu ve Akar'ın isimlerinin konuşulmadığını belirten Bozkurt, Mansur Yavaş'ın isminin geçtiğini söylemesi şaşırttı.

05 Haziran 2022, 12:35
İYİ Parti’den seçim anketi açıklaması! Oy oranlarını duyurdular
Gündem
İYİ Parti’den seçim anketi açıklaması! Oy oranlarını duyurdular

İYİ Parti Genel Sekreteri Uğur Poyraz, son seçim anketlerine göre partisinin oy oranı hakkında bilgiler verdi. Poyraz açıklamasında yıl sonuna kadar binci parti konumuma geleceklerini de iddia etti.

26 Mayıs 2022, 14:19
Fehmi Koru yanıtladı! Erdoğan seçimden sonra yurtdışına mı kaçacak?
Gündem
Fehmi Koru yanıtladı! Erdoğan seçimden sonra yurtdışına mı kaçacak?

Gazeteci Fehmi Koru kendisine ait sitede kaleme aldığı yazısında, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Erdoğan kaçacak" iddialarını kaleme aldı.

25 Mayıs 2022, 10:03
2023'te ilk kez oy kullanacak gençlerle yapılan seçim anketi sonuçları açıklandı
Siyaset
2023'te ilk kez oy kullanacak gençlerle yapılan seçim anketi sonuçları açıklandı

2023 yılında yapılacak olan tarihi seçimler öncesinde açıklanan seçim anketlerine bir yenisi daha eklendi. Yöneylem Araştırma'nın ilk defa oy kullanacak genç seçmenler anketinde , 18-22 yaş aralığındaki yeni seçmenlerin oy tercihi ortaya çıktı.

22 Mayıs 2022, 12:17
Kılıçdaroğlu'ndan 2023 için dikkat çeken açıklama: ''Hükümet daha ilan etmedi!''
Siyaset
Kılıçdaroğlu'ndan 2023 için dikkat çeken açıklama: ''Hükümet daha ilan etmedi!''

2023 seçimleri için geri sayım başlarken, muhalefetin hala Cumhurbaşkanı adayını resmen ilan etmemesiyle ilgili başlayan tartışmalarda merak edilen soruya CHP lideri Kılıçdaroğlu yanıt verdi.

19 Mayıs 2022, 11:29
Son seçim anketinde dikkat çeken sonuçlar! Erdoğan'ın karşısına çıkan hangi ne kadar oy alıyor?
Siyaset
Son seçim anketinde dikkat çeken sonuçlar! Erdoğan'ın karşısına çıkan hangi ne kadar oy alıyor?

2023 seçimleri için geri sayım başlarken, seçim anketleri sonuçları peş peşe paylaşılıyor. MetroPOLL Araştırma Şirketi, 3 adaylı seçim senaryosu anketini paylaştı.

04 Mayıs 2022, 12:27
CHP baskın seçim için hazırlanıyor: Adaylık için tarih netleşti
Siyaset
CHP baskın seçim için hazırlanıyor: Adaylık için tarih netleşti

2023 seçimleri öncesi CHP elini hızlı tutmaya çalışıyor. CHP'de il ve ilçe yöneticilerinden; milletvekili aday adayı olmak isteyenlerin Haziran sonuna kadar istifa etmeleri istenecek.

19 Nisan 2022, 16:08
2023’te cezalar yüzde 100, vergiler yüzde 50 zamlanacak
Ekonomi
2023’te cezalar yüzde 100, vergiler yüzde 50 zamlanacak

2023'de cezaların yüzde 100 artacağını belirten ekonomi yazarı Alaattin Aktaş, "vergiler yüzde 50 artacak" dedi.

11 Nisan 2022, 14:08
Millet İttifakı'nın Cumhurbaşkanı adayı için sürpriz iddia
Gündem
Millet İttifakı'nın Cumhurbaşkanı adayı için sürpriz iddia

2023 yılında yapılacak Cumhurbaşkanlığı seçimleri için geri sayım başlarken, henüz adayını resmen duyurmayan Millet İttifakı'nın 2023 adayı için sürpriz bir isim öne sürüldü. İddia sosyal medyada yankılandı.

10 Nisan 2022, 11:11
Millet İttifakı, Cumhurbaşkanı adayını anket ile seçecek
Siyaset
Millet İttifakı, Cumhurbaşkanı adayını anket ile seçecek

2023 seçimlerine hazırlanan Millet İttifakı partileri, oylarının zayıf olduğu illerde özel çalışmalar yapacak. Partiler ayrıca anket ile "Cumhurbaşkanı adayı kim olsun" diye de soracak.

04 Ocak 2022, 12:37
AK Parti'den geçim sıkıntısı anketi
Gündem
AK Parti'den geçim sıkıntısı anketi

2023 seçimleri öncesi nabız yoklamaya devam eden AK Parti'de, bu kez ekonomi ağırlıklı anketler yapılarak vatandaşın geçim sıkıntısı dinlenecek, çözümler üretilecek.

27 Kasım 2021, 13:24
Ümit Milli Takım kadrosunda değişiklik
Spor
Ümit Milli Takım kadrosunda değişiklik

2023 UEFA 21 Yaş Altı Avrupa Şampiyonası Elemeleri'nde I Grubu 5. hafta maçında 16 Kasım Salı günü Danimarka ile karşılaşacak Ümit Milli Futbol Takımı'nın aday kadrosunda değişiklik yapıldı.

14 Kasım 2021, 13:51
Erdoğan 2023'te kesin yok! MHP ve AK Parti'nin ortak adayı açıklandı
Siyaset
Erdoğan 2023'te kesin yok! MHP ve AK Parti'nin ortak adayı açıklandı

2023 seçimlerinde Erdoğan’ın adaylık başvurusu yapacağını ancak YSK’nın bunu kabul etmeyeceğini söyleyen Avrasya Anket Başkanı Kemal Özkiraz Erdoğan’ın yerine düşündüğü ismi açıkladı.

29 Ekim 2021, 15:48