SON DAKİKA
SON DAKİKA

2018

2018 ile ilgili tüm haberleri, son dakika 2018 haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. 2018 haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

2018 Haberleri

FETÖ'nün Hava Kuvvetleri sorumlusu Adana’da yakalandı
Yaşam
FETÖ'nün Hava Kuvvetleri sorumlusu Adana’da yakalandı

2018 yılından bu yana aranan FETÖ'nün Hava Kuvvetleri sorumlusu yurt dışına kaçış hazırlığındayken gözaltına alındı

12 Ağustos 2022, 16:36
Doktorlar 18 ay ömür biçmişti! En büyük hayallerinden biri gerçek oldu...
Dünya
Doktorlar 18 ay ömür biçmişti! En büyük hayallerinden biri gerçek oldu...

2018 yılında beyin kanseri teşhisi alan ve doktorların sadece 18 ay ömür biçtiği 22 yaşındaki genç kız en büyük hayallerinden birini gerçekleştirerek BBC'de hava durumu sundu. Genç kızın verdiği yaşam mücadelesi insanlar için büyük bir ilham kaynağı oldu, birçok ünlü isim Laura için devreye girdi.

28 Temmuz 2022, 12:17
Yeşili bikinisiyle plajda rüzgar gibi esti!
Magazin
Yeşili bikinisiyle plajda rüzgar gibi esti!

2018 yılının Ocak ayında şarkıcı Sinan Akçıl ile Amsterdam'da nikah masasına oturan Burcu Kıratlı, 9 ay sonra tek celsede boşandığı ünlü şarkıcı ile 2021 yılında tekrar hayatını birleştirmişti. Mutluluğu yakalayamayan ikili, geçtiğimiz mayıs ayında yollarını ayırmıştı. Şimdilerde yaz aylarının keyfini çıkaran Burcu Kıratlı, Bodrum'da görüntülendi.

25 Temmuz 2022, 11:27
İsveç duyurdu! O FETÖ'cünün iadesi durduruldu
Gündem
İsveç duyurdu! O FETÖ'cünün iadesi durduruldu

2018'de İsveç'te oturum izni verilen ve FETÖ elebaşlarından olduğu gerekçesiyle Türkiye tarafından iadesi istenilen 48 yaşındaki kişinin iadesinin Yargıtay tarafından durdurulduğu açıklandı

17 Temmuz 2022, 09:41
ORC'den Karadeniz anketi: Samsun, Karabük ve Giresun'da kim önde?
Siyaset
ORC'den Karadeniz anketi: Samsun, Karabük ve Giresun'da kim önde?

2018 yılındaki seçimleri doğru tahmin eden ORC Araştırma; Samsun, Karabük ve Giresun illerinde yapılan anketin sonuçlarını paylaştı. 3 ilde İYİ Parti'nin ikinci parti olarak çıkması dikkat çekti.

21 Haziran 2022, 13:50
3 kız kardeş babalarını öldürdü! Ortaya çıkan detaylar ise şoke etti
Dünya
3 kız kardeş babalarını öldürdü! Ortaya çıkan detaylar ise şoke etti

2018 yılında tüm dünyayı ayağa kaldıran bir cinayet işlendi, 3 kız kardeş birlikte hareket ederek babalarını öldürdü. 4 yıldır devam eden davada babayla ilgili ortaya çıkan detaylar ise şoke edecek cinsten.

03 Haziran 2022, 20:16
24 Haziran seçimleri cinayetinde, AK Partili milletvekilinin ağabeyi tutuklandı
Gündem
24 Haziran seçimleri cinayetinde, AK Partili milletvekilinin ağabeyi tutuklandı

2018 yılı genel seçimlerinde Şanlıurfa Suruç'ta çıkan ve 4 kişinin hayatını kaybettiği kavgayla ilgili olarak AK Parti Şanlıurfa Milletvekili İbrahim Halil Yıldız’ın ağabeyi ve yeğenlerinin de aralarında bulunduğu 11 kişiden dördü tutuklandı.

24 Nisan 2022, 12:22
Pakistan'da siyaset kilitlendi: Ülkeyi ne bekliyor?
Dünya
Pakistan'da siyaset kilitlendi: Ülkeyi ne bekliyor?

2018 yılında iktidara gelen İmran Khan, mecliste yapılan güven oylamasını kaybetmesi sonucu görevden alındı. Eski kriket oyuncusu siyasetçinin başbakanlık koltuğundan alınması, ülkede çalkantılı bir sürecin önünü açtı. Khan’ın ABD’ye yönelik suçlamaları neler? 220 milyonu aşkın nüfuslu Güney Asya ülkesini önümüzdeki günlerde neler bekliyor?

11 Nisan 2022, 11:02
Galatasaray'da 30 Nisan'daki seçim iptal olabilir!
Spor
Galatasaray'da 30 Nisan'daki seçim iptal olabilir!

2018’den bu yana yapılan mali genel kurulları inceleyen müfettişler 2 kritik hata buldu. Müfettişler gecikmeli yapılan ve Mustafa Cengiz’in idari olarak ibra edilmediği 2019 yılı oylamasına 2020-21’de yeni üye olan isimlerin katıldığını tespit etti. 26 Mart’ta ise Elmas yönetiminin hazırladığı bütçenin okunmadan oylanması hata olarak değerlendirildi.

08 Nisan 2022, 11:59
Erdoğan'dan, Selman'a ilk taviz: Kaşıkçı davası durduruldu!
Gündem
Erdoğan'dan, Selman'a ilk taviz: Kaşıkçı davası durduruldu!

2018'de Suudi Arabistan'ın İstanbul Başkonsolosluğunda öldürülen gazeteci Kaşıkçı hakkında yürütülen davada savcı yargılamanın durmasını ve dosyanın Suudi Arabistan’a devredilmesini de talep etti.

31 Mart 2022, 11:52
Alişan ve Buse Varol boşanıyor mu?
Magazin
Alişan ve Buse Varol boşanıyor mu?

2018 yılında görkemli bir düğünle evlenen Alişan ve Buse Varol ikilisinin bir süredir aralarının bozuk olduğu ve boşanacakları yönünde iddialar magazin kulislerinde dolaşıyor.Hatta, Alişan’ın bir süredir annesinin evinde kaldığı iddia edildi. Çıkan bu iddiaların ardından Alişan Instagram sayfasından bir açıklama yaptı.

09 Şubat 2022, 11:55
Başkanlık sistemine bakan dayanmıyor
Gündem
Başkanlık sistemine bakan dayanmıyor

2018’de Türkiye’de hayata geçen Türk tipi başkanlık sisteminde ‘görevden affını isteyen’ ya da el çektirilen bakan sayısı dikkat çekiyor.

29 Ocak 2022, 11:31
Hani fabrikalar özelleştirildiğinde şeker fiyatları ucuzlayacaktı?
Gündem
Hani fabrikalar özelleştirildiğinde şeker fiyatları ucuzlayacaktı?

2018 yılındaki şeker fabrikalarının özelleştirme sürecinde, özelleştirme taraftarlarının en önemli argümanlarının başında şeker fiyatlarının ucuzlayacağı iddiası geliyordu.

21 Ocak 2022, 17:20
Ünlü çift yeniden ayrılıyor
Magazin
Ünlü çift yeniden ayrılıyor

2018 yılında Amsterdam'da evlenen, dokuz ay evli kaldıktan sonra boşanan şarkıcı Sinan Akçıl ile oyuncu Burcu Kıratlı, Şubat 2021’de ikinci kez nikâh masasına oturmuşlardı. Ünlü çift, evliliklerinin henüz birinci yılı dolmadan yeniden ayrılıyor.

12 Ocak 2022, 11:37
Şevval Şahin, şimdi de Güney Amerika'da
Magazin
Şevval Şahin, şimdi de Güney Amerika'da

2018 Türkiye Güzeli Şevval Şahin, bugüne kadar dünyanın en popüler tatil noktalarını gezdi. Maldivler'den Bali'ye kadar her yerde denize giren Şahin, şimdi de Güney Amerika'ya tatile gitti.

02 Ocak 2022, 10:12
Bensu Soral ile Hakan Baş barıştı
Magazin
Bensu Soral ile Hakan Baş barıştı

2018 yılında dünyaevine giren oyuncu Bensu Soral ile iş insanı Hakan Baş, bir süredir evliliklerinde kriz yaşıyordu. Aralarındaki buzları eriten ünlü çift, yeni yıla Paris'te girdi.

01 Ocak 2022, 10:59
İşte yılın son seçim anketi: Cumhur İttifakı mı, Millet İttifakı mı?
Siyaset
İşte yılın son seçim anketi: Cumhur İttifakı mı, Millet İttifakı mı?

2018 yılındaki seçimlere damgasını vuran ORC Araştırma, yılın son seçim anketi sonuçlarını açıkladı. İşte ankete göre partilerin oy oranları...

01 Ocak 2022, 17:22
Tesadüfün bu kadarı!
Magazin
Tesadüfün bu kadarı!

2018 yılında boşanan Şeyma Subaşı ve Acun Ilıcalı, yıllar sonra Miami'de pişti oldu. İkilinin tesadüfü ise sosyal medyada gündem oldu.

22 Aralık 2021, 16:44
KADES'i kullanan kişi sayısı 3 milyona yaklaştı
Gündem
KADES'i kullanan kişi sayısı 3 milyona yaklaştı

2018'den itibaren hizmet vermeye başlayan KADES uygulamasını kullananların sayısı 3 milyona yaklaştı.

13 Aralık 2021, 17:12
KADES'i kullanan kişi sayısı 3 milyona yaklaştı
Gündem
KADES'i kullanan kişi sayısı 3 milyona yaklaştı

2018'den itibaren hizmet vermeye başlayan KADES uygulamasını kullananların sayısı 3 milyona yaklaştı.

13 Aralık 2021, 16:55