SON DAKİKA
SON DAKİKA

1461 Trabzon

1461 Trabzon ile ilgili tüm haberleri, son dakika 1461 Trabzon haber ve gelişmelerini bu sayfamızdan takip edebilirsiniz. 1461 Trabzon haberlerinde son durum nedir? İşte tüm flaş gelişmeler...

1461 Trabzon Haberleri

1461 Trabzon'dan yeni transfer! İmzalar atıldı
Spor
1461 Trabzon'dan yeni transfer! İmzalar atıldı

1461 Trabzon, orta saha oyuncusu Eslem Öztürk’ü transfer etti.

12 Temmuz 2024, 12:18
1461 Trabzon FK’da transferler kampa yetişecek
Spor
1461 Trabzon FK’da transferler kampa yetişecek

TFF 2. Lig’de gelecek sezon hedefini şampiyonluk olarak belirleyen 1461 Trabzon FK’da Başkan Celil Hekimoğlu ve kurmayları transferleri ilk etap kamp çalışmalarına yetiştirmek istiyor.

18 Haziran 2024, 13:42
1461 Trabzon’un gençleri lider bitirdi
Spor
1461 Trabzon’un gençleri lider bitirdi

1461 Trabzon’un U17 Takımı, Türkiye Şampiyonası 1. Kademe müsabakalarını lider tamamladı.

16 Haziran 2024, 15:46
1461 Trabzon'un yeni hocası imzaladı
Trabzon
1461 Trabzon'un yeni hocası imzaladı

TFF 2. Lig ekibi 1461 Trabzon FK, teknik direktör Zafer Turan ile anlaştı.

10 Haziran 2024, 14:13
1461 Trabzon’da Çimşir sesleri
Spor
1461 Trabzon’da Çimşir sesleri

Trabzonspor’u çalıştıran Hüseyin Çimşir, yeniden Trabzon’a dönmeye hazırlanıyor. 45 yaşındaki çalıştırıcı adresi bu kez 1461 Trabzon FK olmak üzere…

08 Haziran 2024, 11:21
1461 Trabzon FK-Iğdır FK maçı öncesi taraftarların üzerlerinden çıkanlar hayrete düşürdü
Spor
1461 Trabzon FK-Iğdır FK maçı öncesi taraftarların üzerlerinden çıkanlar hayrete düşürdü

Sivas'ta oynanan 1461 Trabzon FK - Iğdır FK maçı öncesinde taraftarların üzerinden çıkanlar açıklandı.

03 Haziran 2024, 17:37
Sahadaki emek ve çaba gölgelenmiştir!
Spor
Sahadaki emek ve çaba gölgelenmiştir!

1461 Soğuksuspor Kulübü Başkanı Mustafa Öztürk, 1461 Trabzon FK’nın 2. Lig Play-off finalinde yaşadığı haksızlıklar nedeniyle derin üzüntü ve hayal kırıklığı içerisinde olduklarını açıkladı.

03 Haziran 2024, 16:14
1461 Trabzon FK hakem kurbanı!
Spor
1461 Trabzon FK hakem kurbanı!

1461 Trabzon FK, TFF 2. Lig Play-Off Finalinde Hakem Volkan Bayaslan'ı aşamadı.

02 Haziran 2024, 23:31
TFF 2. Lig Play-Off finalini yönetecek hakem belli oldu
Spor
TFF 2. Lig Play-Off finalini yönetecek hakem belli oldu

1461 Trabzon FK ile Iğdır FK arasında oynanacak TFF 2. Lig Play-Off finalini yönetecek hakem belli oldu.

01 Haziran 2024, 13:34
Sivas'a akın var
Spor
Sivas'a akın var

1461 Trabzon'un final maçı için Sivas'a akın var

28 Mayıs 2024, 12:29
1. Lig'e bir adım kaldı! Vanspor 1-1 1461 Trabzon
Spor
1. Lig'e bir adım kaldı! Vanspor 1-1 1461 Trabzon

1461 Trabzon, 2. Lig'de play-off finaline yükseldi.

27 Mayıs 2024, 17:39
1461 Trabzon FK final için sahada
Spor
1461 Trabzon FK final için sahada

Kırmızı-Lacivertliler bugün 3.tur ikinci maçında Van Spor’a konuk olacak. 2-0’lık galibiyetin rövanşında 1461 Trabzon FK’yı finale galibiyet, beraberlik veya tek farklı mağlubiyet taşıyacak

27 Mayıs 2024, 11:23
1461 Trabzon Fk Rakip Tanımıyor
Spor
1461 Trabzon Fk Rakip Tanımıyor

2. lig Play-Off yarı finalinde Van Spor’u 2-0 mağlup eden 1461 Trabzon FK’ya yan bakılmıyor

24 Mayıs 2024, 15:06
1461 Trabzon final için ilk adımı attı! Vanspor'u 2-0 ile geçti
Trabzon
1461 Trabzon final için ilk adımı attı! Vanspor'u 2-0 ile geçti

1461 Trabzon, Vanspor'u 2-0 mağlup etti.

22 Mayıs 2024, 17:33
1461 Trabzon’da yüzler gülüyor
Spor
1461 Trabzon’da yüzler gülüyor

Ankaraspor’un ardından Yeni Mersin İdmanyurdu’nun da hayallerine son vererek yarı finale adını yazdıran kırmızı lacivertli ekipte keyifler yerinde

19 Mayıs 2024, 15:50
1461 Trabzon adını yarı finale yazdırdı!
Spor
1461 Trabzon adını yarı finale yazdırdı!

1461 Trabzon FK, 2. Lig play-off turunda Mersin İY ile karşılaştı ve galip gelerek adını yarı finale yazdırdı.

17 Mayıs 2024, 16:48
1461 Trabzon Maçından gol sesi çıkmadı
Trabzon
1461 Trabzon Maçından gol sesi çıkmadı

1461 Trabzon, play-off 2. turunda Yeni Mersin İdman Yurdu ile karşı karşıya geldi.

13 Mayıs 2024, 20:00
1461 Trabzon: Büyük üzüntü içerisindeyiz
Trabzon
1461 Trabzon: Büyük üzüntü içerisindeyiz

Eski Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Mehmet Ali Yılmaz, İstanbul Beşiktaş'taki evinde hayatını kaybetti.

24 Nisan 2024, 23:44
1461 Trabzon Futbol Akademisi Futbolcu Fabrikası
Spor
1461 Trabzon Futbol Akademisi Futbolcu Fabrikası

1461 Trabzon Futbol Akademisi bünyesinde bulunan 318 sporcu ile adından sıkça söz ettirmeye devam ediyor

24 Nisan 2024, 12:58
1461 Trabzon play-off aşkına
Spor
1461 Trabzon play-off aşkına

Ligde play-off finali hesapları yapan 1461 Trabzon FK, bugün evinde ikinci sırada yer alan Bucaspor 1928’i konuk edecek. Kırmızı-Lacivertlilerde tek hedef kazanarak ikinci sıra iddiasını güçlendirmek.

14 Nisan 2024, 12:15