SON DAKİKA



Haber > Gündem > Aracını servise götürdü hayatının şokunu yaşadı!

Aracını servise götürdü hayatının şokunu yaşadı!

09 Ağustos 2023 Çarşamba - 10:43




Dolu nedeniyle hasar gören aracının servise götüren vatandaş, aracı teslim edildiğinde hayatının şokunu yaşadı.





Kastamonu'da 2018 yılında yaşanan dolu afetinde aracı zarar gören Sinan Yıldız, tamiri için Ankara'da bulunan bir Volkswagen servisine gitti. Yıldız, 35 gün sonra teslim aldığı aracın kaportasında dalgalanmaların ve motor aksamında da arızaların olduğunu tespit etti. Servisten aracındaki sorunların tekrar giderilmesini talep eden Sinan Yıldız, ‘ret' cevabı alması üzerine hukuk mücadelesi başlattı. 2018 yılında yetkili servise dava açan Yıldız, yaklaşık 5 yıl süren hukuk mücadelesini kazandı. Mahkeme hem Yıldız'ının zararının karşılanması hem de hasardan ötürü değer kaybı ile birlikte tazminat ödenmesine karar verdi. Mahkeme kararının ardından Sinan Yıldız, avukatlarının aracılığıyla icra takibi başlatarak tüm zararını karşıladı.

“İSTEDİĞİNİZ YERE ŞİKAYETTE BULUNABİLİRSİNİZ” DİYEN FİRMAYA AÇTIĞI DAVAYI KAZANDI

15 Eylül 2018 tarihinde Kastamonu'da yağan dolu yağışı sebebiyle aracının zarar gördüğünü belirten Sinan Yıldız, “Bir gün sonra aracımızı yetkili servise teslim ettik. Dolu yağışından sonra aynı günün akşamı yetkili servisi arayarak aracımızın onarımı için başvuruda bulunduk. Bir gün sonra aracı yetkili servise teslim ettik. Yaklaşık bir hafta içinde aracımızı bize teslim edeceğini söylemelerine rağmen 35 gün sonra aracımız teslim edildi. Tabii aradıklarında aracımızın orijinaliyle hiçbir farkı olmadığını, kendimizin dahi fark edemeyeceğini bize beyan ettiler. Bunun akabinde yetkili servis danışmanı bize bu konu da bilgi verdi. Aracımızı bir gün sonra alabileceğimizi ifade ettiler. Tabii biz aynı günün sabahında Ankara'ya yola çıkarak aracımızı teslim alacağımızı düşüncesiyle servise başvuru yaptık.

Fakat yaklaşık sabah dokuzdan, akşam beşe kadar bizi serviste beklettiler. Gerekçeleri aracın çalışmadığı için günlerdir aküsünün bittiği ve akünün şarj edildiği söylendi. Tabii bu süreç yaklaşık sekiz, dokuz saat kadar sürdü. Devamında aracımızı aldıktan sonra bagaj kapağı kısmında ve sunroofla, ön camının arasında yaklaşık bir 20 santimlik mesafede dalgalanmalar mevcut olduğunu gördük. İçimize sinmeyerek servisten aracımızı teslim aldık. Daha sonra aracımızın dört kapı üzerinden, tavan oluklarından yaklaşık beşer santim boya attığını tespit ettik. Bunun devamında ben avukatlarımla görüştüm, bayi ile de görüştüm, servisle de görüştüm. Bize 'bu daha fazla olmuyor, bizim elimizden gelen başka bir şey yok, istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz' denildi. Biz de buna istinaden avukatlarımızla görüştük. Devamında Kastamonu Adliyesi'nden bilirkişi raporu aldık. Bilirkişi raporuyla mahkemeye başvurduk. Mahkeme süreci başlayınca karşı taraftan bilirkişi raporuna itiraz geldi. Kendileri tekrar bilirkişi raporu istediler, tekrar bilirkişi raporu geldi. Fakat bütün raporlar bizim lehimize çıktığı için tekrar tekrar itiraz ettiler” dedi.

Beğendim
0
Sevdim
0
Beğenmedim
0
Üzgün
0
İnanılmaz
0

VİDEO

SON DAKİKA

ÇOK OKUNANLAR

© 2020 www.karadenizgazete.com.tr | Karadeniz Gazetesi bir Güçlü Ticari Ve Sınai Ürünler Pazarlama Ticaret Ve Sanayi Anonim Şirketi ‘dir.

Giriş Yap