11 Ocak 2020 Cumartesi - 18:37
Nielsen araştırmasında kısıtlı bütçeye sahip olan tüketici oranının yüzde 88’e yükseldiği belirtildi
Bütçesi daralan, alım gücü düşen her 10 tüketiciden 9'u fiyat araştırması yaparak marketlere girmeye başladı.
Nielsen araştırması: Kısıtlı bütçeye sahip olan tüketici oranı yüzde 88
Nielsen tarafından yapılan araştırma, market alışverişleri için kısıtlı bir bütçeye sahip olan tüketici oranının son 1 yılda yüzde 73'ten yüzde 88'e yükseldiğini ortaya koydu.
Araştırmaya göre, tüketicilerin yüzde 74'ü alışverişlerinde ulusal markalı ürünlerin fiyatlarını “private label” (PL) diye bilinen market markalı ürünlerle karşılaştırıyor.
Bu ürünlerin satış hacmi 60 milyar TL'ye ulaştı.
VİDEO
SON DAKİKA
ÇOK OKUNANLAR
© 2020 www.karadenizgazete.com.tr | Karadeniz Gazetesi bir Güçlü Ticari Ve Sınai Ürünler Pazarlama Ticaret Ve Sanayi Anonim Şirketi ‘dir.